استاندار خوزستان در گفتگو با برنا:

روند ورود زایران ایرانی به خاک عراق تاکنون بدون مشکل بوده است

۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۲۵:۱۳
کد خبر: ۳۴۱۸۴۵
روند ورود زایران ایرانی به خاک عراق تاکنون بدون مشکل بوده است
استاندار خوزستان، گفت: با توجه به حجم مراجعات زایران ایرانی به دو مرز شلمچه و چذابه تاکنون ورود زائران به داخل خاک عراق بدون مشکل بوده است.

عبدالحسین مقتدایی در گفتگو با خبرگزاری برنا در اهواز، اظهارداشت: امیدواریم روند حرکت زائران ایرانی و ورود آنها به داخل خاک عراق همچنان بدون مشکل و به همین ترتیب ادامه یابد.

وی افزود: تشریفات مرزی خروج زایران ایرانی برای شرکت در مراسم اربعین حسینی از مرزهای شلمچه و چذابه در حداقل زمان ممکن در حال انجام است.

رئیس ستاد اربعین استان خوزستان، به اشاره به همکاری و هماهنگی رضایت بخش بین مقامات استان خوزستان و مسوولان محلی و دستگاه های عراقی در جهت ورود زائران ایرانی به خاک این کشور، بیان داشت: این همکاری ها و هماهنگی ها به منظور تسهیل ورود زایران ایرانی به داخل خاک عراق به خوبی جریان دارد.

رئیس شورای تامین استان خوزستان، تاکید کرد: هرسال این همکاری ها و هماهنگی ها بین دو کشور به ویژه استان خوزستان با استانهای میسان و بصره در عراق بیشتر شده و تسهیلات بهبود پیدا می کند.

مقتدایی خاطرنشان کرد: اقدامات زیربنایی در مرزهای شلمچه و چذابه برای زیارت اربعین حسینی امسال در قالب ستاد اربعین از اردیبهشت ماه آغاز شد و تاکنون روند کارها رضایت بخش بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز