سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در کربلا اعلام کرد:

زائرانی که گذرنامه خود را گم کرده اند، نگران نباشند

۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۱:۲۵:۵۳
کد خبر: ۳۴۲۲۲۷
زائرانی که گذرنامه خود را گم کرده اند، نگران نباشند
سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در کربلا مشکل زائرانی را که گذرنامه گم کرده اند با صدور برگ عبور بازگشت به کشور حل کرده است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی سازمان حج و زیارت، سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در کربلا، پوستر هایی را در سطح شهر مقدس کربلا و مسیرهای پیاده روی منتهی به کربلا نصب کرده است و در آن از زائرانی که گذرنامه خود را گم کرده اند خواسته شده است برای دریافت برگ عبور جهت بازگشت به کشور به این سرکنسولگری مراجعه کنند.

سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در کربلا اعلام کرده است، زائران با در دست داشتن اصل یا تصویر یکی از مدارک شناسایی خود شامل شناسنامه، کارت ملی، پایان خدمت و یا گواهینامه معتبر رانندگی و 3 قطعه عکس تمام رخ 4 در 3 به نشانی سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران، باب قبله امام حسین علیه السلام، بین فلکه مرکزی و فلکه تربیه مراجعه کنند.

همچنین در صورت همراه نداشتن هیچیک از مدارک فوق، متقاضی باید از طریق تماس با ایران نسبت به ارسال تصویر یکی از مدارک خود به نشانی پست الکترونیک (ایمیل) karbala1073@gmail.com اقدام کند.

به زائران همچنین توصیه شده است نسبت به حفظ گذرنامه و سایر اسناد و مدارک هویتی خود جدیت لازم را داشته باشند و به منظور اطمینان بیشتر تصویر گذرنامه، صفحه ویزا، شناسنامه یا کارت ملی خود را همراه بیاورند تا در صورت لزوم از آن استفاده کنند.

ورود به کشور عراق و حضور در مراسم باشکوه اربعین حسینی فقط با گذرنامه های دارای روادید، مجاز است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز