رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور:

پلیس با آمادگی کامل به استقبال اربعین می رود

۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۲:۱۰:۱۸
کد خبر: ۳۴۲۲۶۷
پلیس با آمادگی کامل به استقبال اربعین می رود
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور، رزمایش اربعین را نماد تلاش جهادی در استان ایلام دانست و گفت: پلیس با آمادگی کامل به استقبال اربعین می رود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سردار "تقی مهری" در رزمایش قرارگاه ترافیکی اربعین، اظهار داشت: هدف از برگزاری این رزمایش، اجرای طرح ویژه ترافیکی اربعین است که همه دستگاه های خدمات رسان و امدادی در آن شرکت دارند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی با اجرای این رزمایش که در حقیقت شروع مأموریت ناجا در اربعین است با آمادگی کامل به استقبال کنگره عظیم مردمی خواهد رفت.

رئیس پلیس راهور ناجا، حضور سازمان های امدادی و خدمات رسان را در این رزمایش چشمگیر توصیف کرد و گفت: این رزمایش نماد تلاش جهادی در مجموعه نیروی انتظامی و استان ایلام است .

این مقام مسئول، آماده شدن چندین پارکینگ، تعریض جاده ها، دو طرفه کردن جاده پل زائر تا پایانه مرزی مهران و دهها اقدام زیرساختی دیگر را نمونه تلاش جهادی در استان ایلام عنوان کرد و گفت: نیروی انتظامی، دوشادوش سایر نهادها و ارگان های دولتی با اجرای سناریوهای مختلف و تهیه طرح های متناسب ترافیکی آماده این مأموریت بزرگ است .

وی در ادامه به توزیع بسته های آموزشی در بین زائران اشاره کرد و گفت: برشورهایی با محتوای آموزشی و اطلاع رسانی برای هدایت بهتر زائران در اختیار آن ها قرار می گیرد .

سردار مهری در پایان ابراز امیدواری کرد که با تلاش مسئولان، حمل و نقل زائران حسینی با سهولت انجام شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز