شاگرد خوش‌شانس از مرگ حتمی نجات یافت

۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۰۸:۳۸:۲۲
کد خبر: ۳۴۴۲۵۱
شاگرد خوش‌شانس از مرگ حتمی نجات یافت
بی احتیاطی راننده خاور و برخورد این وسیله نقلیه سنگین با یک دستگاه تریلی پارک شده در جاده خاوران، مصدومیت شاگرد راننده را در پی داشت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر مشاهده برخورد یک دستگاه خاور با قسمت عقب یک دستگاه تریلر که بر اثر نقص فنی کنار جاده پارک شده بود، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 00:47 بامداد امروز زنگ ایستگاه 78 را به صدا درآورد وآتش نشانان به همراه تیم نجات2 را روانه غرب به شرق جاده خاوران، حدفاصل سه راه افسریه و میدان آقانور کرد.

جمشید ترکاشوند، افسر آماده منطقه 8 عملیات، که به همراه آتش نشانان در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: پس از بررسی های اولیه مشخص شد، راننده یک دستگاه خاور که بر اثر بی احتیاطی و توجه نکردن به جلو، به شدت با قسمت عقب یک دستگاه تریلر پارک شده در حاشیه جاده برخورد کرده و شاگرد جوان آن داخل خودرو گرفتار شده بود.

وی ادامه داد: آتش نشانان بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه همزمان با ایمن سازی و قطع برق خودرو و گذاشتن علائم ایمنی با رعایت نکات ایمنی دست به کار شده و با استفاده از وسایل هیدرولیکی نجات اقدام به بریدن سقف و قسمت های دیگری از اتاق خاور کردند.

وی افزود: ماموران آتش‌نشانی پس از برش و فضاسازی و آماده شدن برای بیرون آوردن شاگرد راننده به نام اردلان-ع(23 ساله)، در حضور عوامل اورژانس حاضر در محل و با احتیاط کامل اقدام به بیرون آوردن وی کردند و این شاگرد راننده را تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

گفتنی است؛ آتش نشانان با ایمن کردن محل حادثه و تحویل آن به عوامل راهور منطقه 15 به عملیات خود پایان دادند.

افسر آماده منطقه 8 عملیات همچنین از رانندگانی که در شب یا تاریکی هوا رانندگی می کنند درخواست کرد که به هنگام خستگی یا خواب آلودگی حتماً استراحت کافی را داشته باشند تا شاهد اینگونه حوادث رانندگی آن هم داخل شهر نباشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز