فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد:

استقرار نیروهای پلیس برای تسهیل ورود زائران در مهران و محورهای مواصلاتی

۱۳۹۴/۰۹/۱۰ - ۱۲:۵۸:۲۶
کد خبر: ۳۴۵۶۵۵
استقرار نیروهای پلیس برای تسهیل ورود زائران در مهران و محورهای مواصلاتی
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه هماهنگی های لازم با دستگاه های خدمت رسان برای ورود زائران انجام شده است، گفت: نیروهای پلیس راه و راهور در سطح شهر مهران و جاده ها به تعداد کافی مستقر شده اند و تمهیدات لازم برای گشت های سیار و ثابت نیز اندیشیده شده است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سردار علی دولتی گفت: هموطنان استحضار دارند که سال گذشته نیز در ایام اربعین حماسه ای از سوی زائران اسلامی خلق شد و مردم عاشق برای شرکت در این کنگره عظیم سیاسی و مذهبی در کشور عراق حضور پیدا کردند.

وی افزود: استان ایلام از دیرباز دروازه خروج زائران به سمت عتبات عالیات بوده و امسال نیز مردم این استان با عشق و علاقه از زائران پذیرایی کردند.

فرمانده انتظامی ایلام یادآور شد: مسئولان استانی آنچه را که در توان داشتند به منصه ظهور گذاشتند تا زائران در صحت و سلامت از کشور خارج شده و در مسیر بازگشت نیز با مشکل مواجه نشوند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: از سال گذشته تا امروز، مسئولان استانی و نیروی انتظامی در سطح کلان جلسات متفاوتی برگزار کرده و اقدامات بسیار خوبی انجام دادند که باید از همه مسئولان و همکاران که همکاری خوبی در جهت تسهیل تردد زائران و انجام اقدامات زیر ساختی در سطح استان داشته اند، تقدیر و تشکر کرد.

به گفته وی بخش های مختلف پلیس اعم از راهور، پلیس راه، یگان ویژه ، مرزبانی و همه همکاران و مسئولان، با تمام توان در خدمت زائران بودند.

دولتی گفت: توصیه می کنیم، افرادی که با خودروی شخصی به مرزها مراجعه کرده اند به توصیه های پلیس توجه کرده و هنگام بازگشت عجله و شتاب نکنند.

وی خاطرنشان کرد: جاده های ایلام کوهستانی و کم عرض است، پس باید رانندگان از سرعت و عجله پرهیز کرده، سبقت غیرمجاز نداشته باشند و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

فرمانده انتظامی ایلام گفت: ان شاءالله با تمهیداتی که اندیشیده شده و با مشارکت خوب مردم که در صحنه های مختلف با پلیس همکاری داشته اند، این طرح که یک طرح ملی، مذهبی و سیاسی است به خوبی مدیریت شود.

دولتی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه 50 درصد خروج زائران از مرز مهران صورت گرفته است، هم پلیس ایران و هم طرف عراقی برای بازگشت زوار آماده هستند و از هموطنان عزیز تقاضا داریم که دیگر به مرز مهران مراجعه نکنند چرا که این مرز آماده ورود زائران است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز