فرمانده قرارگاه عملیاتی ظفر خبر داد:

مرز مهران برای خروج از کشور بسته شده است

۱۳۹۴/۰۹/۱۱ - ۱۵:۳۹:۰۱
کد خبر: ۳۴۵۸۶۴
مرز مهران برای خروج از کشور بسته شده است
فرمانده قرارگاه عملیاتی ظفر با بیان اینکه مرز مهران برای خروج از کشور بسته شده است گفت: زیرساخت های لازم برای ورود حجم زیادی از زائران در شهر و پایانه مرزی مهران وجود ندارد و تعداد زیادی از زائران در حال بازگشت از مرز هستند.

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، حسن کرمی گفت: برای بازگشت زائران به کشور تدابیر لازم اندیشیده شده است و تلاش می کنیم تا با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود چه در نهادهای نظامی، انتظامی و چه در سازمان‌های دیگر، تسهیلات قابل قبولی را برای بازگشت زائران به کشور ارائه دهیم.

وی ادامه داد: با همدلی، مشارکت و انسجام مسئولان، همه امکانات، سیستم خودرویی، حمل و نقل منطقه ای و استان های همجوار و همچنین استان های دور دست به منظور تسهیل در تردد و بازگشت زائران مهیا است؛ از زائران تقاضا داریم برای بازگشت به کشور عجله نکنند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ظفر با اشاره به افزایش حجم زائران به داخل کشور بیان داشت: تاکنون هیچ گونه مسئله خاص امنیتی در این مدت رخ نداده است و خوشبختانه نیروهای انتظامی، یگان ویژه، مرزبانی و ... بر این امر اشراف کامل دارند.

سردار کرمی با اشاره به اینکه هموطنان مشتاق برای زیارت عتبات عالیات همچنان به مرزها مراجعه می کنند، خاطرنشان کرد: مرز مهران برای خروج از کشور بسته شده است و متاسفانه زیرساخت‌های لازم برای ورود این حجم از زائران در شهر و پایانه مرزی مهران وجود ندارد. به این دلیل تعداد زیادی از زائران در حال بازگشت از مرز هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز