مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر ایلام خبر داد:

اسکان اضطراری برای هشت هزار نفر از زائران

۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۱۰:۲۳:۱۲
کد خبر: ۳۴۶۱۲۸
اسکان اضطراری برای هشت هزار نفر از زائران
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر ایلام اعلام کرد: با توجه به خروج زائران بسیاری از مرز مهران و بروز سرما از شب گذشته در استان، هلال‌احمر در امر اسکان اضطراری زائران با مسئولان متولی کمیته اسکان زائران همکاری کرده و بنابراین در اقدامی فوری ظرفیت اسکان اضطراری برای هشت هزار نفر از زائران را فراهم کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، محمد سلیمانی با اشاره به این که از شب گذشته شاهد بروز سرما در استان ایلام بوده‌ایم، عنوان کرد: بر این اساس جمعیت هلال‌احمر به‌منظور ارائه خدمات مناسب به زائران اقدام به همکاری با مسئولان کمیته اعزام، انتقال و اسکان زائران کرده و در زمینه اسکان اضطراری زائران وارد عمل شد.

وی در این باره توضیح داد: بر این اساس هلال‌احمر در 13 مدرسه و 16 مسجد و حسینیه در مرز مهران به‌منظور اسکان زائران اقدام به فراهم کردن امکانات لازم برای اسکان زائران کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر ایلام با اشاره به برپایی اردوگاهی با برپایی 200 چادر در ورزشگاه مهران، تصریح کرد: به علاوه در شعبه مهران اقدام به برپایی 15 دستگاه چادر و یک دستگاه چادر راب‌هال که بسیار تخصصی بوده و با فضایی حدود 240 متر امکان اسکان100 تن را فراهم می‌کند، بر پا کرده و در مجموع ظرفیت اسکان هشت هزار نفر از زائران را فراهم کرد.

 وی اظهار کرد: به علاوه هلال احمر با همکاری اورژانس اقدامات و امکانات لازم به منظور انتقال اضطراری مصدومان احتمالی از مرز مهران و بیمارستان امام حسین (ع) مهران را فراهم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز