برخورد وانت با تیر برق در جاده ورامین حادثه آفرید+عکس

۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۲:۲۴:۰۹
کد خبر: ۳۴۶۴۸۲
برخورد وانت با تیر برق در جاده ورامین حادثه آفرید+عکس
برخورد شدید وانت پیکان با تیر برق در جاده ورامین، مصدومیت راننده جوان و بروز خسارت مالی را در پی داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا؛راننده جوان خودروی وانت پیکان به دلیل نامعلوم کنترل خودرو را از دست داده و به شدت با تیر برق فشار قوی کنار جاده برخورد کرده و درون خودرو محبوس شده بود که رانندگان خودروهای عبوری در تماس با سامانه 125 این حادثه را اطلاع رسانی کردند و ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران،آتش نشانان ایستگاه 86 را به جاده ورامین، مسیر شمال به جنوب، نرسیده به فیروز آباد اعزام کرد.

نادر بهرام زاده فرمانده اعزامی به محل حادثه در این باره گفت: راننده ی 22 ساله این خودرو که از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دیده بود قبل از رسیدن آتش نشانان توسط نیروهای مردمی بدون رعایت اصول ایمنی از داخل خودرو خارج شده بود.

وی ادامه داد: تیر برق فشار قوی نیز به حالت معلق و نیمه واژگون بر روی جاده قرار داشت و هر لحظه امکان پاره شدن کابل های برق و سقوط تیر برق بر روی خودروهای عبوری می رفت.

بهرام زاده افزود:آتش نشانان پس از نصب علائم هشدار دهنده در طول مسیر و کشیدن نوار خطر، اقدام به ایمن سازی مسیر ترافیک کردند و پس از حضور عوامل برق منطقه و قطع جریان برق کابل ها، آتش نشانان اقدام به قطع جریان برق خودرو کرده و خودرو را با استفاده از جرثقیل پلیس راهور به پارکینگ منتقل کردند.

گفتنی است: پس از تعویض تیر برق توسط عوامل امداد برق منطقه و ایمن شدن محل حادثه، آتش نشانان به ماموریت خود پایان دادند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز