سرهنگ "فریدون مکرمی اصل" در گفت و گو با برنا خبر داد:

دستگیری ۳ سارق منزل و کشف به ۱۵ فقره سرقت

۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۱۵:۴۴:۴۴
کد خبر: ۳۴۶۸۴۷
دستگیری ۳ سارق منزل و کشف به ۱۵ فقره سرقت
فرمانده انتظامی شهرستان شهریار "غرب استان تهران" از دستگیری باند سارقان منزل با 15 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا، سرهنگ "فریدون مکرمی اصل" در گفت و گو با خبرگزاری برنا گفت:با توجه به دریافت گزارشاتی در خصوص افزایش سرقت در منطقه باغستان ،موضوع به صورت ویژه  در دستور کار پلیس قرار گرفت.

  رئیس پلیس شهرستان شهریار افزود:ماموران کلانتری 18 باغستان حین گشت زنی در خادم آباد پس از شناسایی 3 سرنشین خودروی پراید سفیدرنگ و تعقیب و گریز پلیسی با توقیف خودرو موفق به دستگیری یک نفر از آنان شدند.

این مقام انتظامی اظهار داشت:متهم به نام"الف-ع" پس از دستگیری در بازجویی پلیس ضمن اعتراف به جرم به 15 فقره سرقت منزل در شهرستان شهریار با همدستی 2 نفر از همدستانش به نام های"خ-و" و "م-ک" اعتراف کرد.

سرهنگ"مکرمی اصل" بیان داشت:پس از اعتراف متهم،ماموران پس از هماهنگی های قضایی در عملیاتی ویژه متهمان فراری را در خادم آباد شهریار دستگیر کردند.

سرهنگ"مکرمی اصل" گفت:با بررسی سوابق متهمان دستگیر شده مشخص شد که متهمان دارای سابقه کیفری بوده و انگیزه خود از سرقت را اعتیاد به موادمخدر بیان کردند که پس از تشکیل پرونده، متهمان به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار در پایان از شهروندان خواست ضمن رعایت هشدار های پلیسی ،منزل خود را به سیستم های ایمنی مجهز کرده و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوکی قبل از هر اقدامی بلافاصله به مرکز فوریت های پلیس 110 تماس حاصل کنند.

IMAGE635845725900032500IMAGE635845725905032500

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز