رییس پلیس راه کرمانشاه:

تردد در محورهای استان با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است

۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۱۵:۵۹:۵۶
کد خبر: ۳۴۶۹۵۵
تردد در محورهای استان با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است
محورهای گردنه "مله ماس"، " بیدسرخ" و محور سه راهی نهاوند با زنجیر چرخ امکان پذیر است

رییس پلیس راه استان کرمانشاه به لغزنده بودن سطح تمامی جاده‌های استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: در حال حاضر تردد در محورهای گردنه "مله ماس"، " بیدسرخ" و محور سه راهی نهاوند با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

81

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، سرهنگ محمد مرادی اظهار داشت: بارش برف از بامداد صبح امروز 15 آذر در تمام محورهای کرمانشاه  شروع شد و خوشبختانه در حال حاضر تمام راه‌های اصلی استان باز هستند و مشکلی در تردد در سطح استان وجود ندارد.

وی افزود: تنها در گردنه "مله ماس"، " بیدسرخ" و محور نهاوند (سه راهی پلیس راه کنگاور تا شهرستان نهاوند) به علت حجم بالای بارش‌ها تردد تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه سطح تمام راه‌های استان را لغزنده ذکر کرد و افزود: همچنین در محور‌های شهرستان‌های ثلاث باباجانی، روانسر و محدوده گردنه مرصاد شهرستان اسلام آبادغرب در کنار بارندگی خفیف برف، مه گرفتگی شدید هم وجود دارد.

مرادی با توجه به این شرایط از تمامی رانندگان خواست تا پیش از تردد در سطح جاده‌های استان کرمانشاه حتماً از سالم بودن سیستم گرمایشی خودروی خود مطمئن شده و بایستی تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

وی به ادامه تردد زوار اربعین در سطح راه‌های استان نیز اشاره کرد و افزود: تردد زوار اربعین هنوز هم ادامه دارد، اما از حجم ترددها کاسته شده است.

مرادی از رانندگان خواست تا با توجه به شلوغی و لغزنده بودن جاده‌ها به طور جد از انجام تخلفات حادثه‌ساز خودداری کرده و رعایت سرعت مطمئنه را داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز