رییس امور HSE شرکت گاز خراسان رضوی:

کنترل وسایل گرمایشی تنها از طریق نمایندگی‌های مجاز انجام شود

۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۲:۳۸:۴۷
کد خبر: ۳۴۷۵۹۹
کنترل وسایل گرمایشی تنها از طریق نمایندگی‌های مجاز انجام شود
رییس امور HSE شرکت گاز خراسان رضوی از کلیه مشترکان درخواست کرد: کنترل و سرویس وسایل گرمایشی گازسوز را تنها از طریق کارشناسان و نمایندگی های مجاز انجام دهند.

کیهان مویدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا اظهار کرد: انتقال گاز پایدار از پالایشگاه تا زمان تحویل به مشترکان مستلزم رعایت مبحث HSE است.

وی عبرت گیری از حوادث ناگوار گذشته در حوزه مصرف گاز را اصلی مهم در راستای ادامه استفاده صحیح گاز ارزیابی کرد و گفت: با توجه به آغاز سرمای نسبی پاییزی در شهر مشهد و سایر شهرستان‌ها، لازم است تا کلیه مشترکان در اسرع وقت نسبت به کنترل وسایل گرمایشی از طریق نیروهای متخصص و مجرب اقدام کنند.

کیهان مویدی تصریح کرد: کلیه مشترکان گرامی، لازم است تا قبل از راه‌اندازی وسایل گرمایشی، از سلامت مسیر دودکش ساختمان و نداشتن نشتی و همچنین اتصال مناسب و صحیح لوله بخاری و آبگرمکن به دودکش دیواری اطمینان حاصل کنند.

این کارشناس شرکت گاز خراسان رضوی، بازبودن مسیر دودکش و نصب کلاهک اچ (H) را روی پشت بام، امری حیاتی عنوان کرد.

وی افزود: نصب آبگرمکن در حمام و همچنین روشن کردن شعله‌های اجاق گاز در آشپزخانه جهت گرم نگه داشتن محیط داخل خانه، از دیگر عوامل بروز حوادث ناگوار است.

مویدی در ادامه، از کلیه کارکنان امور HSE شرکت گاز خراسان رضوی درخواست کرد: همچون سنوات گذشته با تلاش و کوشش زمینه بهره‌مندی مطلوب مشترکان را از این نعمت الهی فراهم آورند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز