فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان خبر داد:

دستگیری عامل توهین و هتک حیثیت زن جوان

۱۳۹۴/۰۹/۱۸ - ۱۲:۰۱:۰۰
کد خبر: ۳۴۷۸۶۶
دستگیری عامل توهین و هتک حیثیت زن جوان
عامل توهین و هتک حیثیت بک زن جوان در شبکه اجتماعی اینستاگرام در عملیات پلیس فتا شهرستان سیرجان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان  ضمن تایید این خبر گفت: با اعلام شکایت خانمی جوان به پلیس مبنی بر هتک حیثیت او در فضای مجازی در یکی از شبکه های اجتماعی بررسی پرونده در دستور کار این پلیس فتا قرار گرفت.

سرهنگ "هادی ثمره" افزود: در بررسی اظهارات شاکی مشخص شد فرد ناشناسی جملات رکیکی در شبکه اجتماعی اینستاگرام خطاب به خانم مذکور منتشر کرده است.

وی گفت: بنا بر اظهارات شاکی و با جمع آوری ادله دیجیتالی لازم در این زمینه متهم که پسری 24 ساله بود در اقدامی فنی و پلیسی دستگیر شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده هدف خود را انتقام جویی و تسویه حساب شخصی عنوان کرد و از کرده خود پشیمان بود.

ثمره با اشاره به معرفی متهم به مقام قضایی خاطر نشان کرد: هر فردی که به هر نحو اقدام به مزاحمت و هتک حیثیت افراد در فضای سایبری کند بر اساس قانون جرائم رایانه ای افزون بر اعاده حیثیت به حبس و جزای نقدی محکوم خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان در پایان بیان داشت: شهروندان می بایست فیلم ها و اطلاعات شخصی خود را رمزگذاری کرده و به هیچ وجه عکس ها و فیلم های شخصی و خانوادگی خود را در اختیار دیگران حتی دوستان نزدیک خود هم قرار ندهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز