صبوریان در دیدار با قائم مقام خبرگزاری برنا عنوان کرد:

تدارک ۶ سالن ورزشی مجهز برای زائران پیاده امام رضا(ع)

۱۳۹۴/۰۹/۱۹ - ۱۲:۱۲:۲۱
کد خبر: ۳۴۸۱۹۹
تدارک ۶ سالن ورزشی مجهز برای زائران پیاده امام رضا(ع)
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی از تدارک 6 سالن ورزشی مجهز برای زائران پیاده امام رضا(ع) که از مسیرهای قوچان و نیشابور وارد شهر مشهد می شوند خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از مشهد، کوروش صبوریان در دیدار با قائم مقام خبرگزاری برنا که در محل دفتر مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد با تقدیر از تلاش و زحمات خبرگزاری برنا در انعکاس اخبار صحیح و شفاف به جامعه اظهارکرد: نیاز امروز رسانه ها صداقت است که خوشبخانه خبرگزاری برنا تاکنون در این زمینه موفق عمل کرده است.

وی با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به حوزه جوانان عنوان کرد: رسانه ها در برخورد با موضوع ورزش و جوانان، بیشتر روی مسائل ورزشی متمرکز می شوند و متاسفانه بسیاری از جلوه های خاص حوزه جوانان مغفول می ماند.
 
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: در همین راستا خبرگزاری برنا می توان این خلا را جبران کرده و تمرکز بیشتری روی حوزه جوانان و نیازهایی که این قشر دارند داشته باشد.
 
وی همچنین با اشاره به اقدامات این اداره کل برای پذیرایی هر چه مناسب تر از زائران امام رضا(ع)، خاطرنشان کرد: به همین منظور 6 سالن ورزشی ویژه با محوریت سالن باغبان باشی برای اسکان زائران پیاده ثامن الحجج(ع) تدارک دیده شده است.
 
ورزش و جوانان برای ما در اولویت است
 
قائم مقام خبرگزاری برنا نیز در این دیدار به نقش ویژه ادارات کل ورزش و جوانان در اعتلای فرهنگ ورزشی و توجه به حوزه جوانان اشاره کرد و گفت: ورزش و جوانان خراسان رضوی نیز برای خبرگزاری ما در اولویت است و اخبار مربوط به این ارگان را تاکنون به بهترین شکل ممکن انعکاس داده ایم.
 
کیومرث بشیریه افزود: همچنین برنامه های جامع برای فعال کردن هر چه بیشتر سازمان های مردم نهاد برای مشارکت حداکثری جوانان در بخش های مختلف داریم.
 
وی خبرگزاری برنا را یکی از خبرگزاری های برتر در کشور برشمرد و ابرازداشت: این خبرگزاری از لحاظ جایگاه رسانه های، موقعیت ویژه ای را دارد و با توجه به فعالیت نیروهای جوان در آن، اخبار مبتکرانه ای را تهیه و منتشر می کند.
 
قائم مقام خبرگزاری برنا در پایان این مراسم بنیامین یوسف زاده را به عنوان سرپرست جدید خبرگزاری برنا استان خراسان رضوی معرفی کرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز