مدیر امور رفاه زائران آستان قدس رضوی:

زائران در هنگام بارندگی از مسیر کفپوش‌ها تردد کنند

۱۳۹۴/۰۹/۱۹ - ۱۰:۱۹:۴۴
کد خبر: ۳۴۸۲۰۵
زائران در هنگام بارندگی از مسیر کفپوش‌ها تردد کنند
مدیر امور رفاه زائران آستان قدس رضوی گفت: از زائران عزیز خواهشمندیم با توجه به برودت هوا و احتمال بارندگی در روزهای پایانی ماه صفر، حتما هنگام ورود به حرم مطهر، از روی کفپوش هایی که در تمامی سطوح اماکن متبرکه پهن شده تردد کنند.

حمید حبیبی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری برنا در مشهد گفت: با پیش بینی بارندگی از چند روز گذشته کلیه صحن های حرم مطهر رضوی مجهز به کفپوش شده و افزون بر 30 هزار مترطول از مسیرهای تردد زائران در حرم مطهر علی بن موسی الرضا(ع) با این تجهیزات پوشیده شده است.

وی افزود: به موجب بارش شدید برف برای جلوگیری از یخ زدگی ابتدا کلیه کفپوش ها با شن و نمک پوشیده شده و سپس توسط نیروهای خدماتی برف از روی کفپوش ها جمع آوری می شود.
 
وی همچنین با بیان این مطلب که جمع آوری برف ها در پایان توسط مینی لودرها انجام می شود، تصریح کرد: پس از فاصله گرفتن برف از کفپوش ها، برف توسط 8 مینی لودر در یک مکان جمع می شود و در صورت نیاز به بیرون حرم مطهر رضوی انتقال داده می شود.

مدیر امور رفاه زائران آستان قدس رضوی اظهار کرد: برای رفاه حال زائران پیاده که برای سالروز شهادت حضرت ثامن الحجج(ع) به حرم مطهر رضوی مشرف می شوند، در همه ایستگاه های استقبال، امکان اسکان و استفاده از غذای گرم برای زائران فراهم است و این ایستگاه ها به وسایل گرمایشی و تیم پزشکی و دارویی مجهز خواهند بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز