راهبرد کانون همیاری اجتماعی صاحبدلان جوان خاوران

تقویت چهار هسته کار و زندگی در زیرکوه

۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۰:۴۸:۰۶
کد خبر: ۱۰۲۷۸۳۰
صادقی گفت: از ابتدای آغاز فعالیت کانون همیاری اجتماعی صاحبدلان جوان خاوران تعداد ۳۹ هسته کار و زندگی دامپروری با اعتباری بالغ بر یازده میلیارد و هفتصد میلیون ریال با استفاده از تسهیلات صفر درصد سه و پنج ساله بانک قرض الحسنه رسالت استان خراسان‌جنوبی با اشتغالزایی ۳۹ نفر به صورت مستقیم در شهرستان مرزی زیرکوه تشکیل شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، رضا صادقی راهبر کانون همیاری اجتماعی صاحبدلان جوان خاوران و مدیرعامل سازمان مردم نهاد صاحبدلان جوان خاوران گفت: شبکه توسعه اجتماعی رسالت ساختاری گسترده است که با محوریت کانونهای مردمی (ازجمله کانون‌های همیاری اجتماعی و کانونهای کار و زندگی)، راهبران (شامل اشخاص حقیقی و سازمان‌های راهبری) و حامیان (ازجمله شخصیت‌ها و سازمان‌های دولتی-خصوصی) شکل گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه این شبکه به‌ دنبال توسعه همیاری اجتماعی، کارآفرینی اجتماعی در جامعه است خاطرنشان کرد: همیاری اجتماعی یعنی با تعاون و همیاری می‌توانیم خیلی مسائل و نیازهای جامعه را با توان خود جامعه برطرف کنیم و برآورده شود.

رضا صادقی راهبر کانون همیاری اجتماعی صاحبدلان جوان خاوران، افزود در سال ۱۳۹۹ تعداد چهار هسته کار و زندگی در سطح شهرستان زیرکوه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و دویست میلیون ریال به صورت تسهیلات صفر درصد با بازپرداخت سه ساله تشکیل شده است.

وی ادامه داد؛ در راستای فعالیت های شبکه توسعه  اجتماعی رسالت  تعداد چهار هسته کار و زندگی دامپروری در سطح شهرستان زیرکوه تشکیل شده است که در مجموع از ابتدای آغاز فعالیت کانون همیاری اجتماعی صاحبدلان جوان خاوران تعداد ۳۹ هسته کار و زندگی دامپروری با اعتباری بالغ بر یازده میلیارد و هفتصد میلیون ریال با استفاده از تسهیلات صفر درصد سه و پنج ساله بانک قرض الحسنه رسالت استان خراسان‌جنوبی با اشتغالزایی ۳۹ نفر به صورت مستقیم در شهرستان مرزی زیرکوه تشکیل شده است.

این فعال اجتماعی در انتها اضافه کرد: اهدافی کیفی از قبیل خوداشتغالی زنان سرپرست خانوار و پیشگیری از ورود به چرخه حمایتی، بهبود معیشت و افزایش رفاه زنان سرپرست خانوار، استفاده از ظرفیت مشاغل خانگی برای ایجاد اشتغال پایدار، اتصال صاحبان کسب و کار خانگی به بازارهای هدف و بنگاه های پیشرو را در استان دنبال می کنیم.

 

نظر شما