شب گذشته صورت گرفت:

دیدار رئیس مجمع سمن ها و معاون امور جوانان خراسان جنوبی با وزیر ورزش و جوانان

۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۲۱:۳۷:۲۱
کد خبر: ۱۰۳۱۶۶۹
دیدار رئیس مجمع سمن ها و معاون امور جوانان خراسان جنوبی با وزیر ورزش و جوانان
در سفر یک روزه وزیر ورزش و جوانان به استان، مدیر کل و سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل و اعضای مجمع سازمان های مردم نهاد خراسان جنوبی با وی دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی،در سفر یک روزه وزیر ورزش و جوانان به استان، مدیر کل و سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل و اعضای مجمع سازمان های مردم نهاد خراسان جنوبی و قناد معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان با دکتر سلطانی فردیدار کردند.

در این دیدار وزیر ورزش و جوانان ضمن ابراز خرسندی از دیدار با مجمع جوانان استان بیان داشت: به دلیل فضای حاکم بر شرایط هشدار ویروس کرونا و نیز محدودیتهای دیداری به لحاظ رعایت دستورالعمل های ویژه بهداشتی و همچنین برنامه هایی مانند پیگیری مباحث مرتبط با اقتصاد مقاومتی استان و افتتاح پروژه های ورزشی در این سفر فرصت مناسبی برای دیدار با جوانان فراهم نگردید اما در دیدار آتی قطعاً این مهم مد نظر است.
مهدی قناد سرپرست جوانان استان ضمن تشکر از نگاه ویژه وزارت در مباحث اعتباری به استان محروم خراسان جنوبی خواستار استمرار هرچه بیشتر رفع کمبودهای مالی در حوزه جوانان و همچنین حمایت بیشتر از سازمان های مردم نهاد جوانان شد.
تکتم سید آبادی رئیس مجمع جوانان استان در این دیدار به بیان ظرفیتهای جوانان استان، آمادگی تعامل مناسب با جوانان در بحث دیپلماسی بین المللی جوانان با کشورهای منطقه و تجهیز و راه‌اندازی هر چه سریعتر خانه جوانان استان به عنوان تقاضاهای جوانان استان مطرح کرد.
همچنین به در خواست مجمع جوانان استان مقرر گردید دیدار حضوری با اعضای مجمع جوانان طبق دستور مقام عالی دولت جناب آقای سلطانی فر در محل دفتر ایشان برنامه ریزی شود.
 
در پایان رئیس مجمع جوانان از اهتمام و نگاه معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان آقای مهندس تندگویان تشکر و قدردانی کرد.
لازم به ذکر است سفر بعدی جنای آقای دکتر سلطانی فر به استان خراسان جنوبی در پاییز 99،با برنامه های ویژه جوانان همراه خواهد بود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز