در آستانه هفته ازدواج و تحکیم بنیان خانواده

ازدواج آسان در اولویت خانواده ها قرار گیرد

۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۰:۱۷:۲۳
کد خبر: ۱۰۳۳۳۴۲
امام جمعه شهرستان خوسف بیان کرد: خانواده ها ضمن اینکه باید به مساله ازدواج به شکل بسیار جدی بپردازند در عین حال این سنت حسنه را آسان برگزار کنند تا جوانان بتوانند به راحتی تشکیل خانواده دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی حجت الاسلام شاهبیکی امام جمعه شهرستان خوسف در محل اداره ورزش وجوانان شهرستان با رئیس اداره ،در خصوص هفته ازدواج وتحکیم بنیان خانواده دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست امام جمعه در راستای ایجاد بستر مناسب جهت فعالیت های ورزشی نیز اشاره کرد وی سلامت و تقویت جسم جوانان را عامل موثری در ایفای وظایف فردی و اجتماعی جوانان و شهروندان دانست.
وی بیان کرد:خانواده ها ضمن اینکه باید به مساله ازدواج به شکل بسیار جدی بپردازند در عین حال این سنت حسنه را آسان برگزار کنند تا جوانان بتوانند به راحتی تشکیل خانواده دهند.
 حجت الاسلام شاهبیکیبا اشاره به یکم ذیحجه سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) که به عنوان روز ازدواج نامگذاری شده، افزود: همه جوانان باید ازدواج این 2 بزرگوار و همچنین اصل ساده زیستی، مشورت، تقسیم کار، ایثار و تربیت فرزند از سوی آنها را ملاک زندگی مشترک خود قرار دهند.
حجت الاسلام شاهبیکی در این نشست ، به مساله تحکیم بنیان خانواده و آسیبهای طلاق نیزاشاره کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز