مدیرکل ورزش و جوانان:

خانه های جوانان، به سمت و سوی ایده های خلاقانه بروند

۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۳:۱۶:۰۴
کد خبر: ۱۰۴۳۸۶۱
خانه های جوانان، به سمت و سوی ایده های خلاقانه بروند
حسن عززیزی بیان کرد: باید رویکردهای خانه های جوانان در سطح استان به سمت و سوی توسعه اقتصاد دیجیتال مبتنی بر کسب و کارهای نوآورانه در چارچوب برگزاری استارت آپ ها، استارت آپ ویکندها، استارت آپ گرایند ها تغییر پیدا کند.
 به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، به مناسبت گرامیداشت هفته تشکل ها و مشارکت های اجتماعی، کارگاه آموزشی استارت آپ ها و عدم موفقیت آن ها با حضور دکتر شورستانی ویژه تشکل ها و سازمان های مردم نهاد استان برگزار شد.
 
حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در این کارگاه گفت: باید رویکردهای خانه های جوانان در سطح استان به سمت و سوی توسعه اقتصاد دیجیتال مبتنی بر کسب و کارهای نوآورانه در چارچوب برگزاری استارت آپ ها، استارت آپ ویکندها، استارت آپ گرایند ها تغییر پیدا کند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان، از توسعه اقتصاد دیجیتال مبتنی بر کسب و کارهای نو آورانه را انقلاب کسب و کار در هزاره سوم میلادی یاد کرد و افزود: جوانان عضو سازمان های مردم نهاد می بایست با خوب دیدن و خوب تحلیل کردن فضایی را ایجاد کنند تا بتوانیم در حوزه اقتصاد دیجیتال بیشترین ارزش افزوده را در توسعه همه جانبه کشور، برای برون رفت از تحریم های ظالمانه داشته باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز