صبح امروز:

سازمان مردم نهاد رویش هنر سرزمین آفتاب(رهسا) در خراسان جنوبی افتتاح شد

۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۳:۱۵:۵۳
کد خبر: ۱۰۴۳۸۶۹
سازمان مردم نهاد رویش هنر سرزمین آفتاب(رهسا) در خراسان جنوبی افتتاح شد
رهسا یک پرنده بلند پرواز است و مخفف واژه سازی رویش هنر سرزمین آفتاب می باشد، و امروز دورهم جمع شدیم تا به پرواز درآمدن این پرنده را به طور رسمی ثبت کنیم.
به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی،به مناسبت گرامیداشت هفته تشکل ها و مشارکت های اجتماعی ، سازمان مردم نهاد رویش هنر سرزمین آفتاب( رهسا) آغاز به کار کرد.
 
حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان استان در این مراسم گفت: بسیار مفتخر هستم که در روز ملی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی، شاهد تولد رسمی و رویش سازمان مردم نهاد رهسا هستیم.
 
مدیرکل ورزش و جوانان تصریح کرد: هدف از برگزاری اینگونه مراسم ها برای آغاز به کار سازمان مردم نهاد جوانان، گفتمان سازی توجه به تشکل ها و فرهنگ سازی آنها به عنوان نمادهای اصلی مردم سالاری دینی در جامعه و تحقق این مهم است.
 
عزیزی خاطرنشان کرد: امیدواریم در آینده نزدیک نیز، شاهد رویش و آغاز به کار سازمان های مردم نهاد بیشتری در حوزه جوانان باشیم و با حضور پررنگ خودشان در عرصه های مختلف فرهنگی ، هنری و اجتماعی جامعه، توانمندی های این قشر عظیم را به منصه ظهور برسانند.
 
محمدمهدی شیروانی دبیر سمن رهسا بیان کرد: من دانشجو معلم هستم،معلم آینده؛معلمی که فقط کلاس درسش بزرگتر شده است.
وی در آئین افتتاح  سمن تازه تاسیس خود اینگونه گفت: رهسا یک پرنده بلند پرواز است و مخفف واژه سازی رویش هنر سرزمین آفتاب می باشد، و امروز دورهم جمع شدیم تا به پرواز درآمدن این پرنده را به طور رسمی ثبت کنیم.
این فعال اجتماعی فرهنگی ادامه داد: مجموعه رهسا متشکل از جوانان دغدغه مند و توانمندی است که هرکدام در رشته خود صاحب تجربه هستند و در کنار بزرگان و اساتید هررشته به دنبال اغنای حس دغدغه مندی خود در عرصه فرهنگ و هنر می باشند و قطعا فعالیت در مجموعه رهسا از طریق استعدادیابی صورت می گیرد.استعدادیابی به منزله کشف،هدایت،حمایت و معرفی نوجوانان و جوانان علاقمند و مستعد در حوزه های فرهنگی،هنری و حتی مهارت های زندگی است.
شیروانی در انتها بیان کرد»حس دغدغه مندی و پشتکار ما جوانان نیازمند دغدغه مندی و حسن توجه مسئولین محترم شهرستانی و استانی می باشد وبا استفاده از این تعامل و تجارب ارزشمند مسئولین می توانیم نقش بسزایی در هدایت و حمایت ایت استعدادها داشته باشیم.
در این مراسم دکتر مهدی زاده رئیس دانشگاه فرهنگیان، قناد سرپرست معاونت امور جوانان، زمزم معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و گلدانی مقدم معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان نیز حضو داشتند.
 
لازم به ذکر است: سمن رویش هنر سرزمین آفتاب( رهسا ) در زمینه های فرهنگی، هنری و تخصصی استعدادیابی در این زمینه ها، فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.
 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز