سه شنبه های مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با جوانان

۱۳۹۹/۰۵/۳۰ - ۱۱:۱۸:۱۱
کد خبر: ۱۰۴۶۰۸۸
سه شنبه های مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با جوانان
عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان استان، برنامه سه شنبه ها با جوانان را فرصتی مناسب برای گفتگوی چهره به چهره دانست و این اطمینان را به جوانان داد که جلسات دیدار و گفتگو به صورت مستمر برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برناخراسان جنوبی، حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان استان، حسنی مقدم دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و قناد سرپرست معاونت امور جوانان با حضور در خانه جوان بیرجند جلسه سه شنبه ها با جوانان در سال 99 برگزار شد.

در این جلسه جمعی از دبیران و اعضای سمن های مردم نهاد جوانان و همچنین اعضای مجمع جوانان استان حضور داشتند و در بخشی از این دیدار مهمترین دغدغه ها، مشکلات و برنامه های پیش رو را مطرح کردند

. عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان استان، برنامه سه شنبه ها با جوانان را فرصتی مناسب برای گفتگوی چهره به چهره دانست و این اطمینان را به جوانان داد که جلسات دیدار و گفتگو به صورت مستمر برگزار خواهد شد.

وی همچنین از مجمع جوانان استان خواست تا با برگزاری جلسات مشورتی و کارشناسی شده و با محوریت اساس نامه مجمع، برنامه های آتی خود را به صورت مدون پیگیری نمایند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، با اشاره به نقش مهم اداره کل ورزش و جوانان به عنوان یکی از دستگاه های پیشتاز در حمایت مادی و معنوی سمن ها و جوانان استان، افتتاح محل جدید خانه جوان بیرجند را در دهه مبارک فجر گویای این مهم دانست و یادآور شد: خانه جوان بیرجند در محیطی با فضای بسیار خوب و مستقر در جوار اماکن ورزشی در رشته های متنوع، فرصت مغتنمی را برای جوانان استان فراهم خواهد آورد و ما امیدواریم این فضای مهیا شده که از اقدامات بسیار خوب در استان هست، زمینه مناسبی برای فعالیت های موثر،مستمر و پویای جوانان باشد.

عزیزی با اشاره به برگزاری اولین آیین کاروان نشاط و امید و تجهیز 4 خانه جوان در شهرستان های بیرجند،سربیشه،فردوس و خوسف که در روز گذشته برگزار شد و همچنین وجود 38 سمن در سطح استان،این فرصت را ظرفیت خوبی برای نقش آفرینی سمن ها در عرصه های مختلف عنوان کرد و افزود: انتظار می رود با هم افزایی سمن ها در دستگاه های اجرایی، امکان اجرایی نمودن بخشی از وظایف این دستگاه ها که قابل واگذاری و برون سپاری به سمن هاست، محقق شود.

در ادامه ایجاد انجمن دوستی بین جوانان استان و جوانان کشور افغانستان،زمینه سازی برای برگزاری نمایشگاه های توانمند سازی و کارآفرینی ویژه جوانان کشورهای فارسی زبان به منظور تبادل تجربیات کارآفرینی ،مهیا کردن زمینه های حضور جوانان کشور های همسایه در استان، ارتباط مستمر با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و پییگری به منظور حضور مدیران کل در برنامه سه شنبه ها با جوانان از مهمترین عناوین پیشنهادی مدیرکل ورزش و جوانان استان به مجمع جوانان بود. در این جلسه حسنی مقدم دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مهمان جلسه سه شنبه ها با جوانان بود.وی ضمن استقبال و ابراز خرسندی از برگزاری این دیدار، آمادگی این شورا را برای حمایت از طرح ها و برنامه های سمن ها و جوانان مشتاق برای پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی به ویژه معضل اعتیاد اعلام کرد.

 

نظر شما