از ۱۴ سمن:

۴ سمن موفق به اخذ شناسه ملی شدند / روند کند اخذ شناسه ملی

۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۱۲:۲۳:۳۱
کد خبر: ۱۰۸۰۴۷۲
۴ سمن موفق به اخذ شناسه ملی شدند / روند کند اخذ شناسه ملی
تعداد 14 سازمان مردم نهاد جوانان در شورای توسعه و حمایت از تشکل های اجتماعی مصوب شده که از این تعداد 7 تشکل در حال اخذ شناسه ملی هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی،مهدی قناد، سرپرست معاونت امورجوانان اداره کل ضمن تبریک آغاز امامت حضرت مهدی (عج) به حاضرین ، گزارشی از اقدامات سازمان های مردم نهاد جوانان در حوزه های مختلف نظیر رزمایش "همت جوانانه ، کمک مومنانه " و اقدامات پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و پویش "جوانان مدافعان سلامت عزاداران حسینی " اشاره و از زحمات این عزیزان قدردانی کرد.

وی همچنین اظهار امید واری کرد: با تعامل سازنده ای که با استانداری برقرار شده است امیدوارم شاهد رشد و شکوفایی سازمان های مردم نهاد و ارتقا جایگاه آنها در جامعه باشیم.
 
مژگان شریفی،معاون امور مشارکت های اجتماعی استانداری ، ضمن عرض خداقوت به همکاران حوزه جوانان از روند ترسیم شده در عملیاتی کردن تفاهم نامه مشترک وزارت کشور با وزارت ورزش و جوانان برای صدور پروانه فعالیت برای سازمان های مردم نهاد با امضای استاندار معزز ابراز خرسندی داشتند.
 
در این جلسه تعداد 8 درخواست و پرونده سازمان های مردم نهاد جوانان به شرح ذیل مورد بررسی قرار گرفت :
سمن رویش هنر سرزمین آفتاب ، مهر آفرینان کویر ، جوانان نشاط گستر کویر، پویندگان مهر آفتاب، حامیان زاغ بور ؛ مروجان میراث ماندگار، جلوه آرامش، پیشگامان کار آفرین خاوران
لازم به ذکر است تا کنون تعداد 14 سازمان مردم نهاد جوانان در شورای توسعه و حمایت از تشکل های اجتماعی مصوب شده که از این تعداد 7 تشکل در حال اخذ شناسه ملی می باشند و تعداد 4 تشکل موفق به اخذ شناسه گردیده اند و برای مدت شش سال بدون تمدید با امضای استاندار،پروانه فعالیت دریافت خواهند کرد.
نظر شما