پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت هفته" ایمنی حمل و نقل"

۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۲۱:۰۹:۴۸
کد خبر: ۱۰۸۸۳۲۰
پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت هفته ایمنی حمل و نقل
مهمترین گام در توسعه هر چه بیشتر این امر حیاتی، عزم ملی در راستای ایمنی هر چه بیشتر و بهتر حمل و نقل است. موضوع مهمی که تنها با بالابردن استانداردها اتفاق نمی افتد و نیازمند رشد مسئولیت اجتماعی آحاد افراد جامعه برای ایجاد بستر حمل و نقل بدون حادثه است.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبیاستاندار خراسان جنوبی طی پیامی به مناسبت هفته ایمنی و حمل و نقل گفت: حمل و نقل، رکن اساسی توسعه در کشورهاست که نقش بی بدیلی در توسعه تجاری، مناسبات بین المللی و رفاه عمومی داشته و می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات امروز ما باشد.
لیک مهمترین گام در توسعه هر چه بیشتر این امر حیاتی، عزم ملی در راستای ایمنی هر چه بیشتر و بهتر حمل و نقل است. موضوع مهمی که تنها با بالابردن استانداردها اتفاق نمی افتد و  نیازمند رشد مسئولیت اجتماعی آحاد افراد جامعه برای ایجاد بستر حمل و نقل بدون حادثه است.
فرهنگ ایمنی در حمل و نقل با ترویج فرهنگ عمومی در این زمینه و آموزش اقشار و گروههای مختلف مردمی ، بویژه کودکان و نهادینه شدن آن در زندگی جریان می یابد و این وظیفه خطیر، مسئولیتی برای تمامی اقشار و وظیفه ای بر عهده همه دستگاه های ذیربط است.
اینجانب هفته ایمنی حمل و نقل را به پرچمداران حمل و نقل، تلاشگران و شب زنده داران جاده ها و راهداران عزیز استان تبریک عرض نموده و امید آن دارم که  با همکاری و مساعی تمامی حوزه های مرتبط در این مهم، به حمل و نقلی ایمن، بدون حادثه و پویا در جهت رسیدن به توسعه پایدار و عدالت اجتماعی دست یابیم.

حمید ملانوری

استاندار خراسان جنوبی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز