معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع)

۴۱ عنوان برنامه هفته بسیج در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۲۰:۵۴:۳۲
کد خبر: ۱۰۸۹۴۴۴
در سال جاری ۶۰۰ کارگاه اشتغال با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال در دست اقدام داریم که ۴۵۲ کارگاه در هفته بسیج با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: هزار و ۳۹۹ برنامه در ۴۱ سرفصل همزمان با هفته بسیج در این استان برگزار می‌شود.

سرهنگ رضا هزاری روز سه‌شنبه در نشست خبری افزود: افتتاح پروژه‌های عمرانی محرومیت‌زدایی از برنامه‌های ما در هفته بسیج است و در طول سال جاری ۴۵۰ پروژه در مجموعه بسیج سازندگی با اعتبار ۲۲۰ میلیارد ریال در دست اقدام است و این پروژه‌ها مربوط به عرصه‌های کشاورزی، آب و فاضلاب، آموزشی و فرهنگی است و ۳۷۰ پروژه از تعداد در هفته بسیج با اعتبار۱۷۳ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

وی اظهار داشت: در سال جاری ۶۰۰ کارگاه اشتغال با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال در دست اقدام داریم که ۴۵۲ کارگاه در هفته بسیج با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: گام سوم کمک مومنانه در این هفته دنبال می‌شود و در این مرحله افتتاح پروژه و توزیع کمک بسته معیشتی و جهیزیه را داریم و تا پایان سال جاری این رزمایش ادامه دارد.

هزاری بیان کرد: تجلیل از بسیجیان موفق و مدیران بسیجی را در این هفته داریم و پویش سلیمانی‌ها هم در هفته بسیج اجرا می‌شود و امیدواریم در هر محله با محوریت مسجد محل این پویش انجام شود به این معنی که هر مسجد پایگاه ارائه خدمات در محله خود باشد.

وی افزود: میز خدمت با هدف پاسخگویی به سوالات اداری مردم در هفته بسیج اجرا شده و اعزام گروه‌های جهادی مثل سال‌های قبل انجام می‌شود با هماهنگی که صدا و سیما انجام شده ویژه برنامه‌های هفته بسیج تا چهلمین سالگرد دفاع مقدس از ۱۵ تا ۲۱ آذر ادامه می‌یابد.

وی اظهار داشت: دیدار با خانواده شهدا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و عطرافشانی گلزار شهدا در فضای مجازی و دیدار با برادران اهل سنت و ائمه جمعه در شهرستان درمیان و اجرای مسابقات ورزشی و فرهنگی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.

وی ادامه داد: طرح همگام با کشاورز در خصوص افزایش محصولات کشاورزی خراسان جنوبی و کمک به جهش تولید و افتتاح خانه نخبگان حوزه علوم انسانی استان از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.

۳۰ آبان تا ۶ آذر ماه هفته بسیج نامگذاری شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز