۱۵۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در خراسان جنوبی

۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۷:۵۱:۵۸
کد خبر: ۱۰۹۰۶۹۰
در شبانه روز گذشته از ۲۶۱ آزمایش کرونا در استان ۱۵۶ آزمایش، مثبت قطعی اعلام شد گفت: از ۱۵۶ مبتلای جدید به کرونا، ۴۲ نفر در بیمارستان‌ها بستری اند و ۱۱۴ نفر نیز نمونه گیری سرپایی شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی،۱۵۶بیمار مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته در خراسان جنوبی شناسایی شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، با بیان اینکه در شبانه روز گذشته از ۲۶۱ آزمایش کرونا در استان ۱۵۶ آزمایش، مثبت قطعی اعلام شد گفت: از ۱۵۶ مبتلای جدید به کرونا، ۴۲ نفر در بیمارستان‌ها بستری اند و ۱۱۴ نفر نیز نمونه گیری سرپایی شدند.

مهدی زاده افزود: از این تعداد ۲۹ مورد در بیرجند، ۱۹ مورد فردوس، ۲۳ مورد طبس، ۹ مورد نهبندان، ۳۸ نفر از قاین، ۱۳ مورد درمیان، ۴ مورد سربیشه، ۴ مورد سرایان، یک مورد زیرکوه، ۱۳ مورد بشرویه و ۳ نفر از خوسف شناسایی شدند.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۳۷۰ بیمار با علائم بیماری حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند گفت: از این تعداد ۲۴۵ نفر مبتلا قطعی بیماری کرونا و ۴۵ نفر از مبتلایان کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

مهدی زاده افزود: حال عمومی ۲۳ نفر از بیماران کرونایی بستری در بخش مراقبت‌های ویژه وخیم است

وی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۷۰ بیمار تنفسی در بیمارستان‌های استان پذیرش و در همین مدت ۶۹ بیمار با حال عمومی خوب ترخیص شدند که۴۶ نفر از این بیماران دارای تست مثبت کرونا بودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز