قهرمانی رضا محمدی دارتر خراسان جنوبی، در مسابقات دارت آنلاین کشور

۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۰:۲۳:۰۰
کد خبر: ۱۰۹۰۸۸۹
در فینالی تماشایی رضا محمدی توانست در مقابل جواد بیات حریف نامدار خود از استان خراسان رضوی با نتیجه ۴بر دو پیروز شده و به مقام قهرمانی کشور برسد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی،دارترهای خراسان جنوبی، در مسابقات دارت آنلاین کشور به میزبانی استان خراسان شمالی خوش درخشیدند.

پانزدهمین  دوره مسابقات دارت آنلاین کشور، به میزبانی استان خراسان شماِلی، با شعار ما ماسک  می زنیم با حضور  قریب به ۲۰۰ دارتر از سراسر کشور  برگزار شد.

در این دوره از رقابت ها رضا محمدی دارتر نخبه استان  با پیروزی مقابل طاها احمدیان  از خراسان شمالی  به مرحله نیمه نهایی  راه یافت  و از سمت دیگر جدول ابوالفضل علیزاده دارتر جوان استان خراسان جنوبی،  با پیروزی مقابل حسین شوشتری از خراسان رضوی   به نیمه نهایی مسابقات  راه یافت و در این مرحله،رضا محمدی  و ابوالفضل علیزاده  جهت راهیابی به فینال مسابقات دارت آنلاین کشور  باهم رقابت کردند که رضا محمدی توانست به فینال برسد و ابوالفضل علیزاده  به مقام سوم مشترک مسابقات دارت آنلاین  اکتفا کرد. 

در فینالی تماشایی رضا محمدی توانست در مقابل جواد بیات حریف  نامدار خود از استان خراسان رضوی  با نتیجه ۴بر دو پیروز شده و به مقام قهرمانی کشور برسد. 

شایان  ذکر است:که علیرضا محمد زاده  دیگر دارتر استان بعلت آسیب دیدگی نتوانست  از جمع ۳۲ نفر  به مراحل بالاتر برسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز