استاندار خراسان جنوبی خبر داد :

همراهی تحسین برانگیز مردم استان با محدودیت ها

۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۰۹:۱۴:۴۰
کد خبر: ۱۰۹۲۰۷۸
همراهی تحسین برانگیز مردم استان با محدودیت ها
بر اساس آمار و اطلاعات ارائه شده از حوزه‌های نظارتی، همراهی مردم در دو روز اول اعمال محدودیت های دو هفته ای بسیار خوب بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، همراهی مردم استان با محدودیت ها طی دو روز گذشته جای تقدیر دارد.
ملانوری با بیان این مطلب خاطر نشان کرد : بر اساس آمار و اطلاعات ارائه شده از حوزه‌های نظارتی، همراهی مردم در دو روز اول اعمال محدودیت های دو هفته ای بسیار خوب بوده است.
وی تأکید کرد: اگر همراهی ها به همین روال ادامه یابد، به زودی شاهد قطع زنجیره شیوع بیماری و افزایش روزافزون آمار مبتلایان و فوتی ها در استان خواهیم بود.
استاندار تصریح نمود: حداقل سه یا چهار هفته زمان لازم است تا نتیجه این طرح و همراهی مردم نمود پیدا کند.
ملانوری گفت: انتظار این است که بعد از این دو هفته نیز به رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام ورزیم و به ویژه از برگزاری دورهمی ها خودداری کنیم.
وی تأکید کرد: اگر چه ناچاریم این روزها از عزیزان مان فاصله بگیریم اما با گذر از این دوران سخت، ان شاء الله دوباره در عین سلامتی دور هم جمع خواهیم شد.
استاندار به پاس همراهی تحسین برانگیز مردم با ضوابط اعلام شده و پایبندی کامل به مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا در این محدودیت های دو هفته ای از حوزه های نظارتی خواست؛ مراعات شرایط مردم را بکنند.
ملانوری گفت: از فرمانداری ها و همچنین فرماندهی نیروی انتظامی و عزیزان بسیج که در طرح جدید محدودیت‌های تردد کمک کار عوامل نیروی انتظامی هستند، می‌خواهم  مساعدت و همراهی لازم را با مردم فهیم و با فرهنگ استان داشته باشند تا خللی در فعالیت‌های بخش‌های فعال استان که ممنوعیتی برای فعالیت‌شان نیست پیش نیاید.
وی تأکید کرد: همراهی و تعامل همه حوزه ها، لازمه اجرای کامل طرح و نتیجه دهی مطلوب تر آن است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز