معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی:

در شرایط سخت باید همه کنار هم باشیم

۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۳:۴۵:۰۲
کد خبر: ۱۰۹۳۵۷۶
در شرایط سخت باید همه کنار هم باشیم
آن چه در قالب کمک های مؤمنانه توزیع می شود، تنها بخشی از نیازهای جامعه متأثر از کروناست.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: در شرایط سخت، همه باید در کنار هم باشیم و با همدلی کارها را پیش ببریم.
خوش خبر با بیان این مطلب در جلسه نشست آغاز گام اول مرحله سوم رزمایش کمک های مؤمنانه که در دفتر آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، خاطرنشان کرد : این اتحاد و همبستگی در موقعیت های دشوار از ضرورت هاست که می بایست در جامعه ما که جامعه ای دینی می باشد، این موضوع به خوبی ملموس باشد.
وی تأکید کرد: این موضوع در استان ما به خوبی رقم خورده و ما توانسته ایم با رهنمود های آیت الله عبادی، تلاش بسیج و هم افزایی دستگاه های اجرایی، نتیجه این اتحاد را در برگزاری رزمایش های کمک های مؤمنانه شاهد باشیم.
معاون استاندار متذکر شد: آن چه در این شرایط کرونایی اهمیت دارد، استمرار این نوع کمک ها، انسجام بخشی به آنها و توزیع هدفمند کمک ها برای جامعه نیازمند استان است.
خوش خبر افزود: آن چه در قالب کمک های مؤمنانه توزیع می شود، تنها بخشی از نیازهای جامعه متأثر از کروناست.
وی تأکید کرد: این کمک ها باید توسعه یابد و با برنانه ریزی مناسب، بخش های بیشتری از نیازها را برطرف سازد.
معاون استاندار با اشاره به این که هر اقدامی که در این شرایط کرونایی انجام می شود، حواشی و تبعاتی به همراه دارد، گفت: اقناع سازی و با زبان ملایم با مردم صحبت کردن از مهمترین کارهایی است که باید در این شرایط انجام شود.
خوش خبر تصریح نمود: بخشی از کارهایی که در این ایام انجام می شود، اعمال محدودیت هاست که به مجریان این طرح در حوزه های مختلف تأکید شده با مردم مدارا نمایند.
وی با تأکید بر این که همراهی مردم با طرح ها برگ برنده نظام جمهوری اسلامی است، گفت: خوشبختانه این همراهی و همدلی و تبعیت از قانون در استان وجود دارد.
به گفته وی؛ بر اساس آخرین آماری که در ستاد کرونا و در ارتباط ویدئو کنفرانسی با فرمانداران عنوان شد، ۹۷ درصد مردم استان با این طرح همراهی نموده اند.
معاون استاندار به اجرای طرح شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: امیدواریم با اجرای این طرح که به صورت همزمان با اعمال محدودیت ها، به همت بسیج و دانشگاه علوم پزشکی انجام می شود، به زودی شاهد قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا باشیم.
خوش خبر متذکر شد: تأکید ما بر این است که همه حوزه ها در کنار هم در راستای تحقق اهداف این دو طرح اقدام نمایند تا نتایج بهتری را شاهد باشیم.
وی ادامه داد: نکته مورد تأکید این است که تا زمانی که این ویروس وجود دارد، کمک ها و همراهی ها قطع نخواهد شد و نیت های خیرخواهانه استمرار خواهد داشت.
شایان ذکر است: برگزاری رزمایش های کمک های مؤمنانه از ۱۵ شعبان المعظم و با تأکید رهبر معظم انقلاب در دستور کار استان ها قرار گرفت و بعد از برپایی دو مرحله موفقیت آمیز این طرح، گام اول مرحله سوم فردا پنجشنبه به طور رسمی در استان آغاز می شود و تا پایان آذر ادامه خواهد داشت. توزیع بیش از ۵۴ هزار بسته معیشتی، بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ بسته بهداشتی و... از خدماتی است که در این مرحله توزیع می گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز