استاندار خراسان جنوبی خبر داد:

افزایش سرمایه گذاری های هلدینگ سامان فراز قشم در استان

۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۳:۴۷:۲۰
کد خبر: ۱۰۹۳۵۸۴
هلدینگ سامان فراز قشم با محوریت شرکت معدنی سامان کاوش طبس در زمینه بهره برداری از مواد معدنی در استان سرمایه گذاری نموده است.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، استاندار خراسان جنوبی از افزایش سرمایه گذاری های هلدینگ سامان فراز قشم در استان خبر داد.
ملانوری با اعلام این خبر گفت: هلدینگ سامان فراز قشم با محوریت شرکت معدنی سامان کاوش طبس در زمینه بهره برداری از مواد معدنی در استان سرمایه گذاری نموده است.
وی ادامه داد: شرکت معدنی سامان کاوش طبس با سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد تومانی ، زمینه اشتغال ۳۷۰ نفر را در استان فراهم نموده است.
استاندار با اشاره به طرح و برنامه های این شرکت در استان، تصریح نمود: با عملیاتی شدن طرح های در دست اجرای این مجموعه، در کمتر از یک سال آینده میزان سرمایه گذاری ها در استان به شکل قابل توجهی افزایش خواهد یافت.
ملانوری گفت: افزایش دو برابری اشتغال ایجاد شده از پیامدهای این توسعه سرمایه گذاری ها خواهد بود.
وی تأکید کرد:در این دیدار مقرر شد به زودی طی نشستی با رئیس هیئت مدیره شرکت سامان کاوش طبس در مرکز استان، طرح و برنامه های این مجموعه در راستای ایجاد صنایع فرآوری مواد معدنی بررسی و نهایی شود.
به گفته وی؛ پیگیری مسایل و مشکلات این شرکت با هدف رفع موانع و تسهیل شرایط سرمایه گذاری و توسعه فعالیت های آن از دیگر نتایج این دیدار بود.
در این دیدار، رئیس هیئت مدیره شرکت سامان کاوش طبس نیز طی گزارش مبسوطی به معرفی هلدینگ سامان فراز قشم پرداخت و از اقدامات و برنامه هایی گفت که در زمینه بهره برداری از مواد معدنی خراسان جنوبی صورت گرفته است.
کرم پناه با تأکید بر جایگاه صنایع فرآوری در کاهش خام فروشی مواد معدنی خاطرنشان کرد: شرکت سامان کاوش طبس با توسعه سرمایه گذاری، واحدهای فرآوری مواد معدنی ایجاد خواهد کرد تا از خام فروشی مواد معدنی عبور کنیم.
وی تأکید کرد: ایجاد ارزش افزوده در مواد معدنی، اشتغالزایی و رونق اقتصادی از مهمترین پیامدهای این اقدام در استان خواهد بود.

 

نظر شما