برپایی نشست با فعالان حوزه ازدواج در خراسان جنوبی

۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۱۲:۲۰:۲۹
کد خبر: ۱۴۰۲۰۹۵
نشست فعالان حوزه ازدواج با حضور مدیرکل برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه جوانان خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی، مدیر کل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان کشور صبح امروز در نشست با فعالین ازدواج و جمعیت و ظرفیت‌های مردمی فعال در امر ازدواج در خراسان جنوبی گفت:این استان در حل مسائل حوز‌ه های اجتماعی و فرهنگی در صدر جدول قرار دارد و باید تلاش شود این وضعیت پایدار به ناپایداری تبدیل نشود.

حجت الاسلام متقی فر افزود: از طرح‌های گفته شده در این جلسه دو مورد طرح‌هایی خیلی خوبی بودند که امیروداریم در سطح ملی پیگیری و در خراسان جنوبی اجرایی کنیم.

وی گفت : وزارت ورزش و جوانان در حوزه هویت جوانان و کاهش طلاق اگر طرح و ایده‌ای خاص و ویژه‌ای داشته باشند هم در سطح ملی و هم در سطح استانی امکان حمایت داریم.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان کشور با اشاره به تغییر قانون جوانی در کشور گفت: این وزرات درحوزه تسهیلات و درحوزه مسکن و ازدواج وام‌های خوبی پیگیری می‌کنیم که خبر‌های خوش آن به زودی خواهد رسید.

بحث اشتغال جوانان راه اندازی سامانه جامع واسطه ازدواج در استان، راه اندازی موسسات ازدواج آسان و حمایت ویژه از زوجینی ک ازدواج اسان را انتخاب می‌کنند، مشکلات ازدواج دانشجویی و اجرای طرح‌ها در زمینه ازدواج از جمله درخواست‌ها و مسائلی بود که فعالین امر ازدواج و کنشگران جمعیت مطرح کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز