افزایش ۸۰ هزار تومانی یارانه در طرح کالابرگ الکترونیکی

۱۴۰۲/۰۳/۱۳ - ۱۷:۴۲:۴۸
کد خبر: ۱۴۸۱۶۶۱
افزایش ۸۰ هزار تومانی یارانه در طرح کالابرگ الکترونیکی
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: یارانه افرادی که از کالابرگ الکترونیکی استفاده کنند، از 400 هزار تومان به 480 هزار تومان افزایش می‌یابد

به گزارش خبرنگار اقتصادی هبرگزاری برنا از خراسان جنوبی؛ اشرفی با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران، از اجرایی شدن طرح کالابرگ الکترونیکی از امروز 13 خردادماه در استان همزمان با سراسر کشور گفت و خاطرنشان کرد: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته و در گام اول، سه دهک اول جامعه هدف یعنی خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی از مزایای کالابرگ الکترونیکی بهره مند می شوند.

وی با تأکید بر اینکه هدف از اجرای این طرح و فعال کردن کالابرگ های الکترونیکی، تقویت سبد معیشتی خانواده های کم برخوردار است، تصریح کرد: سرپرستان خانواده های جامعه هدف این طرح که 400  هزار تومان یارانه نقدی دریافت می کنند، درصورت خرید به مبلغ 70 درصد یارانه خود با استفاده از کالابرگ الکترونیکی، 80 هزار تومان به یارانه آنها اضافه می شود.

به گفته وی؛ با احتساب این80 هزار تومان، مبلغ یارانه افراد در سه دهک اول جامعه در طرح کالابرگ الکترونیکی 480 هزار تومان می شود.

معاون استاندار درخصوص مراکز خرید تعیین شده برای اجرای این طرح هم گفت: افراد می توانند با نصب "اپلیکیشن شما" یا ورود به" سایت شما" اطلاعات مربوط به فروشگاه های عرضه کالای تعیین شده برای این طرح را دریافت کنند.

اشرفی با بیان اینکه هزار و 400  فروشگاه شهری و روستایی برای پوشش خدمات طرح کالابرگ الکترونیکی در استان تعیین شده، گفت: پنیر، تخم مرغ، گوشت مرغ، روغن مایع، ماکارونی، برنج ایرانی، ماست پرچرب، قند، شکر، حبوبات و گوشت منجمد گوساله ، اقلامی هستند که برای این طرح درنظر گرفته شده اند.

وی ادامه داد: میزان خرید افراد از هر قلم کالا اختیاری است و فرد در انتخاب نوع و حجم کالای مورد نیازش مختار می باشد.

به گفته وی؛ براساس تدابیر اتخاذ شده، کالاهایی مثل حبوبات فله هم که حجم تقاضای زیادی دارند با ارائه بارکد ویژه به فروشگاه، عرضه می شوند.

معاون استاندار با بیان اینکه مبلغ خرید افراد، بعد از 72 ساعت به حساب فروشگاه واریز می شود، اظهار داشت: سرپرست خانوار می تواند با ورود به"اپلیکیشن یا سایت شما" و یا از طریق کد دستوری   #1463*500* موجودی و مانده یارانه خود را کنترل نماید.

اشرفی ادامه داد: افراد می‌توانند یک ماه زودتر از زمان سررسید واریز یارانه، نسبت به خرید اقلام مورد نیاز اقدام نمایند.

وی متذکر شد: خرید از فروشگاه ها با استفاده از هر کارت بانکی به نام سرپرست خانوار مقدور می باشد.

 

انتهای پیام

خبرنگار: مرضیه شهریاری

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز