معاون شهرداری بیرجند:

فاز ۲ ایستگاه سلامت بیرجند احداث می‌شود

۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۳:۴۸:۰۵
کد خبر: ۴۱۸۴۰۴
فاز ۲ ایستگاه سلامت بیرجند احداث می‌شود
معاون شهرداری بیرجند گفت: جانمایی فاز دو ایستگاه سلامت بیرجند در محلات کارگران و شعبانیه انجام شده و این پروژه به زودی احداث می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از بیرجند، علی عدل ظهر امروز در نخستین جلسه شورای ورزش شهرستان بیرجند، اظهار داشت: در حال حاضر چهار باشگاه پرورش اندام مربوط به شهرداری بیرجند در این شهرستان فعالیت دارند.

وی با اشاره به نقش ایستگاه سلامت بیرجند در نشاط خانواده‌های بیرجند، افزود: ایستگاه سلامت بیرجند در فاز نخست با یک میلیارد تومان اعتبار راه‌اندازی شده است.

معاون شهرداری بیرجند و رئیس هیئت پرورش اندام شهرستان بیرجند ادامه داد: جانمایی فاز دو ایستگاه سلامت بیرجند در محلات کارگران و شعبانیه انجام شده و این پروژه به زودی احداث می‌شود.

عدل ضمن انتقاد از بروکراسی اداری در این شهرستان، اذعان داشت: مسیر ایستگاه سلامت بیرجند فاقد آب شرب نوشیدنی است که در این راستا علی‌رغم پیگیری‌های بسیار، هنوز مجوز انشعابات آب و برق برای نصب آبسردکن در مسیر داده نشده است.

رئیس هیئت ورزش کارگری بیرجند نیز ترغیب به ورزش را امر بسیار مهمی دانست و گفت: مشکلات مالی در حوزه ورزش یکی از مشکلات مهمی است که روند پیشرفت پروژه‌ها را کند کرده است.

ابوالفضل علیزاده بیان داشت: در برخی از هیئت‌های ورزشی عدم مدیریت مشاهده می‌شود که این موضوع به توسعه هیئت‌ها آسیب می‌زند.

وی ادامه داد: قوانین و بروکراسی اداری پیش پای هیئت‌ها بسیار زیاد است که باید رعایت شود.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی خراسان جنوبی نیز گفت: ورزش همگانی نیازمند همراهی و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و مسؤولان است.

سید محمدرضا حسینی خاطرنشان کرد: اکنون فراتر از هر زمانی ورزش در حال ضعیف شدن است که تمامی ادارات باید برای توسعه ورزش استان همکاری و همیاری داشته باشند.

وی یادآور شد: 26 شهریورماه پیاده‌روی خانوادگی جمعه و نشاط در بیرجند با پخش مراسم از شبکه سه سیما برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز