ظهر امروز:

باشگاه شنای «دلفین» در بیرجند افتتاح شد

۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۲۱:۵۲:۵۸
کد خبر: ۴۱۸۴۲۲
باشگاه شنای «دلفین» در بیرجند افتتاح شد
ظهر امروز در طی مراسمی با حضور سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی و تعدادی از روسای هیأت‌های ورزشی نخستین باشگاه شنای «دلفین» در بیرجند افتتاح شد.

به گزارش خبرگزای برنا از بیرجند، حمیدرضا برومند، اظهار کرد: شنا یکی از ورزش‌های مورد تاکید دین اسلام است که باید برای توسعه و آموزش آن برنامه‌ریزی‌های هدفمندی صورت پذیرد.

وی گفت: یکی از اولویت‌های اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی حمایت همه جانبه نرم‌افزاری و سخت‌افزاری از بخش خصوصی در حوزه ورزش است.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی اظهار امیدواری کرد: با حضور پررنگ‌تر بخش خصوصی در کنار هیأت‌های ورزشی شاهد پیشرفت هرچه بیشتر ورزش در سطح استان باشیم.

مدیر باشگاه دلفین گفت: این باشگاه به منظور ترویج و آموزش کلاسیک ورزش شنا در سنین پایه و کودکان توسط اساتید مطرح خراسان جنوبی تأسیس شده است.

علی دباغی افزود: امید است با بهره‌گیری از ظرفیت و پتانسیل‌های بالقوه نیروی انسانی خراسان جنوبی و در چارچوب برنامه محوری بتوان زمینه پرورش استعدادهای ورزشی شنا را فراهم کرد.

وی ادامه داد: در صورت حمایت اداره‌کل ورزش خراسان جنوبی می‌توان از رهگذر همکاری‌های و مساعدت بخش خصوصی زمینه توسعه و قهرمان‌پروری ورزش شنا را در استان مهیا کرد تا سهمی در کسب سکوهای قهرمانی کشور داشته باشیم.

نظر شما