مدیرکل صداوسیمای خراسان جنوبی خبر داد

تولید برنامه‌های صداوسیمای خراسان جنوبی با محوریت گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی

۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۴:۵۷:۲۷
کد خبر: ۴۱۹۷۶۱
تولید برنامه‌های صداوسیمای خراسان جنوبی با محوریت گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی
مدیرکل صداوسیمای خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال، برنامه‌های متعددی در مرکز صداوسیمای خراسان جنوبی با محوریت و موضوع گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی تولید و پخش شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از بیرجند، مهدی ثقفی بعدازظهر امروز در ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی در حوزه سیاست‌گذاری و عمل دارای سه رکن اساسی شامل سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری، گفتمان‌سازی و رکن مردم است.

وی افزود: ارائه یک تصویر و تعریف صحیح برای مردم در مورد اقتصاد مقاومتی، آگاهی‌بخشی و ایجاد باور و اعتقاد به این عمل مهم باید در دستور کار مدیران قرار گیرد.

مدیرکل صداوسیمای خراسان جنوبی رکن اصلی و مهم اقتصاد مقاومتی را مردم دانست و بیان داشت: اگر در این زمینه اطلاعات کافی و جامع در اختیار مردم قرار گیرد اقتصاد مقاومتی محقق خواهد شد.

ثقفی اذعان داشت: گفتمان‌سازی و تبدیل آن به یک مطالبه مردمی، تقویت فرهنگ جهادی با تولید ثروت، مبارزه با مفاسد اقتصادی، رعایت الگوی مصرف و مقاوم‌سازی اقتصاد از جمله راهبردهایی است که صداوسیمای استان برای تحقق اقتصاد مقاومتی در پیش گرفته است.

وی ادامه داد: برنامه‌های این مرکز حول محور معرفی پتانسیل‌های استان و بنگاه‌های اقتصادی خراسان جنوبی، معرفی محصولات تولیدکنندگان، تشویق و ایجاد انگیزه در ادارات، معرفی کار و تلاش به معنای خدمت و عبادت است.

مدیرکل صداوسیمای خراسان جنوبی بیان داشت: در راستای تحقق شعار امسال، مرکز صداوسیمای استان اقدام به تشکیل جلسات کمیته رسانه‌ای امر به معروف و نهی از منکر و تشکیل اتاق فکر با حضور دستگاه‌های اجرایی کرده است.

ثقفی تصریح کرد: همچنین برنامه‌هایی به صورت مستقیم با موضوع اقتصاد مقاومتی و برنامه‌هایی به صورت غیر مستقیم در ساختارهای ترکیبی، مستند و گفت‌وگو تولید شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال در سیمای خراسان جنوبی یک هزار و 150 دقیقه برنامه، یک هزار و 100 مورد زیرنویس و 55 دقیقه خبر در تلویزیون با موضوع اقتصاد مقاومتی تولید و پخش شده است.

مدیرکل صداوسیمای خراسان جنوبی گفت: همچنین در صدای خراسان جنوبی 3 هزار و 985 دقیقه برنامه رادیویی و 70 دقیقه خبر در رادیو در مورد اقتصاد مقاومتی تولید و پخش شده است.

ثقفی اظهار داشت: در سه ماهه نخست امسال سه برنامه در سیما با یک هزار و 124 دقیقه تولیدات تلویزیونی و 727 دقیقه برنامه تأمینی با موضوع مقاومتی تولید و پخش شده است.

وی افزود: همچنین در این مدت تعداد 25 برنامه در صدای خراسان جنوبی با 5 هزار و 59 دقیقه تولید در رادیو و 484 دقیقه برنامه تأمینی تولید و پخش شده است.

مدیرکل صداوسیمای خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: همچنین از ابتدای امسال 175 دقیقه تولید خبر در راستای گفتمان‌سازی و الگوسازی اقتصاد مقاومتی در خراسان جنوبی تولید و پخش شده است.

انتهای پیام/

نظر شما