با حضور ۸۴ هنرجو

هجدهمین جشنواره جوان خوارزمی خراسان جنوبی برگزار شد

۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۲:۴۲:۱۶
کد خبر: ۴۲۰۱۳۳
هجدهمین جشنواره جوان خوارزمی خراسان جنوبی برگزار شد
دبیر جشنواره جوان خوارزمی خراسان جنوبی گفت: داوری مرحله استانی هجدهمین جشنواره جوان خوارزمی با حضور 84 هنرجو و دانش‌آموز دوره دوم متوسطه در هنرستان خلیج فارس بیرجند برگزار شد.

محمد آزادی مود در گفتگو با خبرنگار برنا در بیرجند اظهار داشت: این جشنواره با حضور 84 هنرجو و دانش‌آموز خلاق دوره دوم متوسطه در هنرستان خلیج فارس بیرجند برگزار شد.

وی با بیان اینکه دبیرخانه جشنواره جوان خوارزمی خراسان جنوبی با هدف ایجاد، پرورش، رشد و شکوفایی استعدادها، خلاقیت‌های نوجوانان و جوانان، توسعه و تعمیق روحیه پژوهش، نوآوری و حمایت مادی و معنوی از دانش‌آموزان و دانشجویان پژوهشگر برگزار شده، افزود: این جشنواره به عنوان هجدهمین جشنواره مانند سال‌های گذشته آغاز به کار کرده است.

ارائه 70 طرح به هجدهمین جشنواره جوان خوارزمی

دبیر جشنواره جوان خوارزمی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه 70 طرح به دبیرخانه این جشنواره فرستاده شده است، گفت: در این طرح‌ها 84  طراح شامل 51 پسر و 33 دختر مشارکت داشته‌اند.

آزادی‌مود تصریح کرد: طرح‌های تحویلی به جشنواره در 12 زمیه علمی است که این زمینه‌های علمی شامل برق و الکترونیک با 9 طرح، مکانیک با 10 طرح، عمران و معماری با 4 طرح، علوم زیستی و پزشکی با 6 طرح، زبان و ادبیات فارسی، هنر، ریاضی و علوم اجتماعی هرکدام با یک طرح، شیمی با 7 طرح، نانو و تکنولوژی با 2 طرح و سایر گروه های علمی 16 طرح بوده است.

*حضور بیش از 25 داور استانی در جشنواره جوان خوارزمی

دبیر جشنواره جوان خوارزمی خراسان جنوبی با بیان اینکه طراحان باید در حضور بیش از 25 داور استانی از طرح‌های خود دفاع کنند، متذکر شد: طرح‌هایی که از خلاقیت لازم برخوردار بوده و حد نصاب نمره 170 از 200 نمره را کسب کنند به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.

آزادی‌مود گفت: در این جشنواره دانش‌آموزان دوره متوسطه شهرستان‌های بیرجند، سرایان، طبس، قاینات، فردوس و نهبندان شرکت فعال داشته‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز