رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی خراسان جنوبی خبر داد

راه‌اندازی مرکز تحقیقات و مشاوره مرغ خراسان جنوبی

۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۰:۵۱:۳۰
کد خبر: ۴۲۱۱۴۳
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی خراسان جنوبی از راه‌اندازی مرکز تحقیقات و مشاوره مرغ خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از بیرجند، حسین اکبری پیش از ظهر امروز در نشست خبری با بیان اینکه سوم تیرماه هر سال سالروز سازمان نظام مهندسی و منابع طبیعی است، اظهار داشت: ساماندهی فروش نهال در استان با پیشنهاد سازمان جهاد کشاورزی به سازمان نظام مهندسی واگذار شده است.

وی ادامه داد: در راستای اجرایی شدن نظام‌نامه صدور مجوز واحدهای گلخانه و پرورچ قاچ خوراکی ابلاغ وزیر جهادکشاورزی، ساخت واحدهای گلخانه‌ و پرورش قارچ خوراکی از جمله مهندس ناظر، مهندسین مشاور، پیمانکاران و مسؤولان فنی توسط سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان انجام شده است.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی خراسان جنوبی از فروش نهال توسط شرکت رویش و ساماندهی و نظارت بر نهال فروشان خراسان جنوبی خبر داد.

اکبری ادامه داد: برنامه‌ریزی و عملیاتی کردن ارائه خدمات فنی مهندسی و مشاوره‌ای شامل سم‌پاشی، هرس، پیوند، کاشت باغچه و درختکاری به همشهریان بیرجندی توسط کارشناسان کشاورزی با مراجعه به درب منازل انجام می‌شود.

وی از تفاهم‌نامه‌ای برای راه‌اندازی مرکز تحقیقات و مشاوره مرغ خراسان جنوبی با شرکت‌ شهرک‌های صنعتی خراسان جنوبی خبر داد و افزود: تفاهم نامه این مرکز در قالب شرکت رویش انعقاد شده و به زودی افتتاح می‌شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه تاکنون برای 12 نفر برای فروش نهال در استان مجوز صادر شده است، اظهار کرد: به افرادی که علاقمند به توزیع نهال هستند مجوز فروش صادر می شود.

اکبری ادامه داد: نظارت بر هزینه‌کرد تسهیلات مربوطه با موافقت مسؤولان استانی به سازمان نظام مهندسی کشاورزی واگذار شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز