نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی:

توسعه اماکن ورزشی آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد

۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۷:۰۰:۴۹
کد خبر: ۴۲۲۱۲۱
توسعه اماکن ورزشی آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد
نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت:توسعه اماکن و تجهیزات ورزشی می‌تواند آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا از بیرجند، فرهاد فلاحتی در مراسم افتتاح زمین چمن شهرستان قاینات، اظهار داشت: تأخیر چند ساله در ساخت و بهره‌برداری از یک پروژه ورزشی خود می‌تواند آسیب‌زا باشد.

وی بیان داشت: توسعه اماکن و تجهیزات ورزشی می‌تواند آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهد اما از طرفی طولانی شدن عملیات اجرایی پروژه‌های ورزشی نیز سبب گسترش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مسؤولان ورزشی نباید بگذارند که ورزش و موضوعات مرتبط به آن دچار سیاست‌زدگی شود.

فلاحتی ادامه داد: قاینات شهرستانی است که در زمان خراسان بزرگ دارای افتخارآفرینی‌های بسیاری در ورزش به ویژه ورزش‌های تیمی بوده و در شرایط امروز نیازمند توجه بیشتر در امر ورزش است.

وی خاطرنشان کرد: ورزش قاینات متاسفانه امروزه به دلیل برخی بی‌مهری‌ها رو به تنزل رفته است و دیگر حرفی برای گفتن در خراسان جنوبی و کشور ندارد.

نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: توسعه اماکن و تجهیزات ورزشی باید به صورت یکنواخت در تمامی شهرستان‌ها انجام شود.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز