طی هفته گذشته صورت گرفت:

ثبت ۶۲۵ فقره تخلف رانندگی حادثه ساز در خراسان جنوبی

۱۳۹۵/۰۴/۰۵ - ۱۲:۴۰:۱۷
کد خبر: ۴۲۲۳۷۳
ثبت ۶۲۵ فقره تخلف رانندگی حادثه ساز در خراسان جنوبی
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی گفت: طی هفته گذشته 625 فقره تخلف رانندگی حادثه ساز در خراسان جنوبی ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از بیرجند، علیرضا رضایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی هفته گذشته متأسفانه 39 فقره تصادف در معابر درون شهری استان وقوع یافته است که بر اثر این تصادفات یک نفر فوت و 39 نفر مجروح شدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی عدم رعایت حق‌تقدم با 38 درصد، عدم توجه به جلو با 29 درصد، تجاوز از سرعت مقرر با 6 درصد و سایر علل با 27 درصد را از علل عمده تصادفات درون شهری استان طی هفته گذشته عنوان کرد.

رضایی با اشاره به اینکه تعداد 625 فقره از تخلفات جزو تخلفات حادثه‌ساز در استان بوده است، گفت: ثبت 4 هزار و 708 فقره انواع تخلف رانندگی توسط مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی استان طی هفته گذشته است.

وی با بیان اینکه در این مدت تعداد 127 دستگاه موتورسیکلت و 13 دستگاه خودرو دارای تخلفات راهنمایی و رانندگی در استان توقیف شده است، افزود: طی هفته گذشته 39 راننده فاقد گواهینامه نیز به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی به مجزوحان هفته گذشته اشاره کرد و گفت بیشترین مجروحان هفته گذشته افرادی با سن 15 تا 35 سال بوده و از این مجروحان، حدود 50 درصد آن موتورسیکلت‌سواران هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز