فرمانده انتظامی زیرکوه خبر داد:

عدم وجود معتاد ولگرد و بلامکان در زیرکوه

۱۳۹۵/۰۴/۰۵ - ۱۷:۰۳:۳۲
کد خبر: ۴۲۲۶۱۱
عدم وجود معتاد ولگرد و بلامکان در زیرکوه
فرمانده انتظامی زیرکوه با اشاره به اینکه افزایش مصرف مواد مخدر باعث افزایش طلاق می شود، گفت: معتاد ولگرد و بلامکان در این شهرستان وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از بیرجند، جواد بخشی در شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان زیرکوه با بیان اینکه طرح‎های ارائه شده در حوزه آسیب‌های اجتماعی پس از تصویب در استان اعتبار مورد نیاز را می گیرد، گفت: طرح‌هایی که در این حوزه ارائه می‌شود باید متناسب با آسیب‌های بومی شهرستان باشد تا بتوان بر اساس این طرح اقداماتی در راستای پیشگیری و مبارزه با آسیب‌ها و افزایش نشاط اجتماعی در جامعه انجام داد.

وی ادامه داد: طرح‌هایی باید ارائه شود که تاثیرات مثبت خود را بر جامعه نشان دهد و بر اساس ظرفیت‌های موجود می‌توان طرح‌های بسیار خوبی در زمینه آسیب‌های اجتماعی ارائه داد.

فرمانده انتظامی زیرکوه با بیان اینکه باید از منفعل بودن کارگروه‌های حوزه آسیب‌های اجتماعی خارج شویم، افزود: شهرستان مرزی زیرکوه یک شهرستان در معرض تهدید است و باید کارگروه‌های قوی و فعال داشته باشد تا بتوانیم با کمک این کارگروه‌ها طرح‌های بسیار خوب در راستای پیشگیری و مبارزه با آسیب‌ها و اعتیاد داد.

بخشی با اشاره به اینکه در زیرکوه، معتاد ولگرد و بلامکان وجود ندارد، گفت: به لحاظ مرزی بودن و قرار گرفتن در همسایگی بزرگترین تولید کننده مواد مخدر دنیا، بحث توزیع و مصرف مواد مخدر در شهرستان وجود دارد که این موضوع زنگ خطری برای شهرستان زیرکوه است.

وی، خاطرنشان کرد: اقدامات خوبی در زمینه مبارزه با مواد مخدر صنعتی انجام شده و برخورد لازم صورت گرفته است و آمادگی کامل برای مقابله با این مبحث وجود دارد.

فرمانده انتظامی زیرکوه تصریح کرد: باید از ظرفیت رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی به عنوان یک ظرفیت نوین در زمینه هشدار سوء مصرف مواد مخدر استفاده شود.

معاون فرماندار زیرکوه نیز در این جلسه با گرامیداشت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، اظهار داشت: گسترش سوء مصرف، تغییر نوع مصرف از سنتی به صنعتی، پایین آمدن سن مصرف و مصرف تفننی از موارد و معضلاتی است که در شهرستان زیرکوه وجود دارد و باید در این زمینه اقدامات اساسی انجام گیرد.

امین مصطفوی‌نیا با اشاره با آثار سوء مصرف مواد مخدر بر خانواده‌ها، تصریح کرد: به طور یقین افزایش مصرف مواد مخدر یکی از دلایل بالارفتن آمار طلاق در شهرستان است.

معاون فرماندار زیرکوه با بیان اینکه تاکنون در مبحث استفاده از ظرفیت رسانه و فضای مجازی کوتاهی شده است، گفت: توزیع و مصرف مواد مخدر، زنگ خطری برای این شهرستان مرزی است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز