با حضور سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی:

مراسم تجلیل از نایب قهرمان لیگ برتر زورخانه ای کشور برگزار شد

۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۰۰:۳۳:۵۹
کد خبر: ۴۲۵۰۱۴
مراسم تجلیل از نایب قهرمان لیگ برتر زورخانه ای کشور برگزار شد
مراسم تجلیل از نایب قهرمان لیگ برتر زورخانه ای کشور با حضور سرپرست اداه کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی و تنی چند از مسئولان استانی و شهرستانی در زورخانه امیر عرب بیرجند برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از بیرجند، حمیدرضا برومند در آیین تجلیل از تیم نایب قهرمان مسابقات زورخانه ای کشور که در زورخانه امیر عرب برگزار شد با بیان اینکه ورزش پهلوانی یکی از ورزش‌های اصیل، سنتی و با قدمت ایرانیان است، اظهار داشت: با وجود اینکه ورزش پهلوانی قدمتی دیرینه دارد اما متاسفانه امروزه در میان ورزش‌ها کمتر مورد توجه قرار گرفته و تا حدودی ناشناخته مانده است که باید به این ورزش توجه ویژه کرد.

وی توسعه این ورزش در خراسان جنوبی را نیازمند فرهنگ‌سازی صحیح دانست و افزود: از طریق صدا و سیما، رسانه‌ها و آموزش و پرورش می‌توان فرهنگ‌سازی مطلوبی صورت داده و این ورزش را به درستی به مردم و جامعه شناساند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ترویج ورزش پهلوانی میان مردم به خصوص جوانان یکی از تاکیدات مهم مقام معظم رهبری است، گفت: برنامه‌های زیادی برای توسعه و گسترش این ورزش در خراسان جنوبی در دستور کار داریم.

برومند ورزش پهلوانی و زورخانه ای را از جمله ورزش‌های ملی و مذهبی ایران دانست و تصریح کرد: پیشرفت و توسعه ورزش اصیل پهلوانی منوط به حمایت و توجه همه جوانان و مردم است و انجام برنامه‌های پیش‌بینی شده در سایه حمایت ورزشکاران این رشته امکان‌پذیر است.

در این مراسم ابتدا ورزشکاران این رشته به اجرای حرکات نمایشی ورزش زورخانه ای پرداختند و بعد از آن مهدی قمری، رئیس هیئت ورزش پهلوانی و زورخانه ای خراسان جنوبی به گزارشی از نحوه برگزاری این مسابقات پرداخت و در پایان نیز با لوح سپاس و هدایای نقدی از ورزشکاران تیم ورزش زورخانه ای خراسان جنوبی که مقام نایب قهرمانی در ورزش کشور بدست آورده بودند، تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز