امام جمعه بیرجند:

حضور در راهپیمایی روز قدس نشان از دشمن شناسی مردم است

۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۳:۰۲:۱۶
کد خبر: ۴۲۵۱۷۴
حضور در راهپیمایی روز قدس نشان از دشمن شناسی مردم است
امام جمعه بیرجند به حضور مردم در راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس نشان از دشمن شناسی مردم است.

به گزارش خبرگزاری برنا از بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین علی رضایی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه، ضمن تشکر از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت: مردم با حضور خود در این روز به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و از مردم مظلوم فلسطین دفاع کردند.

وی عدم ایمان به غیب، خیانت کردن و خائن بودن را از ویژگی‌های صهیونیسم و یهودی‌هایی عنوان کرد و افزود: صهیونیسم و یهودی ها در برابر خدا و مسلمانان ایستادند.

امام جمعه بیرجند به جامعه اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: جامعه‌ای که ایمان داشته باشد و خیانت نکند، می‌تواند زمینه ظهور مهدی موعود(عج) را فراهم کند.

رضایی با بیان اینکه نباید نژادپرست باشیم، افزود: مردم باید انسانیت و معنویت را در خود تقویت کنند و به این امر مهم توجه ویژه داشته باشند.

وی به حمله ناوگان آمریکایی به هواپیمایی ایرباس ایران اشاره کرد و گفت: این موضوع نقض حقوق بشر را از سوی آمریکا نشان می‌دهد و کشتن افراد بی گناه نشان از خون خواری آمریکای جنایتکار است.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه دشمنان اسلام، وحدت میان مسلمانان را نشانه گرفته اند، افزود: مردم توطئه های دشمنان خود را باید بیشتر بشناسند و فریب این توطئه ها را نخورند.

رضایی بیرجندی ادامه داد: با همبستگی تمام مسلمانان جهان شاهد روزی باشیم که قدس شریف آزاد و سرزمین های غصب شده در اختیار صاحبان آن قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما