نماینده مردم طبس و فردوس در مجلس شورای اسلامی:

جبران عقب ماندگی های تاریخی خراسان جنوبی نیازمند عمل انقلابی دولت است

۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۱:۴۸:۱۰
کد خبر: ۴۲۵۴۹۹
جبران عقب ماندگی های تاریخی خراسان جنوبی نیازمند عمل انقلابی دولت است
نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ناکارآمدی برخی مدیران اجرایی بر مشکلات استان افزوده است، گفت: جبران عقب ماندگی های تاریخی خراسان جنوبی نیازمند عمل انقلابی دولت در سال آخر است.

به گزارش خبرگزاری برنا از بیرجند، محمدرضا امیرحسنخانی پیش از ظهر امروز در جلسه تکریم و معارفه استاندار خراسان جنوبی، اظهار کرد: خراسان جنوبی استانی است که با مشکلات بسیار زیاد مواجه است.

وی با بیان اینکه اگر 12 مرداد را آغاز به‌کار دولت بدانیم بیش از هزار روز از دوران خدمت سپری شده است افزود: کمتر از 400 روز برای خدمت باقی مانده است.

نماینده مردم شهرستان‌های طبس, فردوس، سرایان و بشرویه گفت: اگر امسال که سال "اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل" نام‌گذاری شده هماهنگی لازم وجود نداشته باشد خدمت به مردم فضای روانی استان را مغشوش می‌کند.

امیر حسنخانی افزود: اگر هماهنگی لازم وجود نداشته باشد قطار دولت تدبیر و امید در ایستگاه چهارم متوقف می‌شود.

وی با بیان اینکه هر چند انتخاب استاندار با نمایندگان مشورت نشد اما اگر مشورت می‌شد باز هم شاید همین شخص پرویزی را معرفی می‌کردیم و ما نمایندگان انقلابی انتصاب ایشان را تبریک گفته و تلاش می‌کنیم کمبود آب و مشکلات استان برطرف شود.

نماینده مردم طبس، سرایان، بشرویه و فردوس در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امید است در سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" این انتخاب را به فال نیک بگیریم و استان در مباحثی که عقب مانده پیشرفت کند.

امیرحسنخانی بیان کرد: امید است استاندار جدید در این مدت کوتاهی که به انتخابات دولت باقی مانده کارنامه خوب و شایسته‌ای را برای استان به بار بیاورد.

وی با بیان اینکه در این استان ضعف مدیریت وجود دارد افزود: برخی مسائل را می‌توان حل کرد اما حل نشده است و باید پیگیری‌های لازم در این زمینه انجام شود.

نماینده مردم طبس، سرایان، بشرویه و فردوس در مجلس شورای اسلامی گفت: معضل اشتغال در صدر مشکلات مردم استان است و بیکاری در خراسان جنوبی مردم را به شدت تحت فشار قرار داده و همچنین در این استان خبری از آمارهای اشتغال وجود ندارد که امید است با ورود استاندار جدید این آمار در خراسان جنوبی نیز به وجود آید.

امیرحسنخانی تصریح کرد: صنعت گردشگری استان که می‌تواند برخی از سرمایه برای چرخاندن زندگی مردم را فراهم کند به فراموشی سپرده شده و کارخانه‌ها و شرکت‌ها نیز به خاموشی مطلق گراییده و مردم هنوز در خواسته راه آهن نتیجه‌ای نگرفتند که با تسهیل سرمایه‌گذاری در استان می‌شود این مشکلات حل شود.

وی گفت: یکی از مسائل اصلی ما انتقال آب به استان است و با توجه به خالی شدن روستاها ما با کمبود آب مواجه هستیم که امید است در این طرح انتقال آب به منطقه کویری در اولویت کشور قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز