معاون کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی:

برپایی ۷۳۱ پایگاه جمع آوری فطریه و کفاره در خراسان جنوبی

۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۲:۱۳:۴۵
کد خبر: ۴۲۶۷۲۲
برپایی ۷۳۱ پایگاه جمع آوری فطریه و کفاره در خراسان جنوبی
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی از برپایی ۷۳۱ پایگاه جمع آوری فطریه و کفاره با همکاری ۸۲۶ نفر نیروی انسانی در خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از بیرجند و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره)، سید رضا حسینی با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته شده 731 پایگاه جمع آوری فطریه و کفاره در استان برپا می شود، اظهار داشت: از این تعداد 593 پایگاه در مساجد، معابر اصلی شهر و روستاها و مصلی های نماز عید فطر و 138 پایگاه در مراکز نیکوکاری وجوه زکات فطره روزه داران گرامی را جمع آوری می کنند.

وی تصریح کرد: به منظور دریافت فطریه و کفارات روز داران گرامی پاکت هایی قبل از عید سعید فطر از طریق ادارات تابعه این نهاد در سطح استان توزیع شده است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی افزود: براساس قانون زکات کشور مسئولیت جمع آوری و هزینه کرد زکات فطریه بر عهده ستاد زکات و کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

حسینی با اشاره به اینکه برابر اعلام دفتر امام جمعه مرکز استان، مبلغ فطریه هر نفر 5 هزار تومان و کفاره نیز 1500 تومان می باشد، گفت: پرداخت مبلغ بیشتر حسب قوت غالب و یا شرایط منطقه بلاملانع است.

وی از کلیه خیران و نیکوکارانی که در طول ماه مبارک رمضان و در طرح های مختلف این نهاد شامل اطعام و افطاری، سبدغذایی، حامی یابی طرح ها، مفتاح الجنه و غیره کمک هایی به مددجویان زیر پوشش داشته و از محرومان حمایت کرده اند تشکر کرد.

حسینی به روش های پرداخت و مشارکت مردم اشاره کرد و گفت: پرداخت الکترونیکی از طریق شماره #8877* اپراتورهای تلفن همراه و شماره حساب 0102102891005 نزد بانک صادرات مرکزی بیرجند و یا مراجعه حضوری به ادارات شهرستان ها و مراکز نیکوکاری می توان به نیازمندان کمک کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز