سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی:

هزینه کرد در ورزش یک نوع سرمایه گذاری است

۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۲:۵۸:۲۹
کد خبر: ۴۲۶۷۶۸
هزینه کرد در ورزش یک نوع سرمایه گذاری است
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی به توسعه ورزش در ادارات اشاره کرد و گفت: هزینه کرد در ورزش یک نوع سرمایه گذاری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از بیرجند، حمیدرضا برومند در دیدار با مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی از ظرفیت ماده 53 بر ساماندهی پروژه های ناتمام ورزشی خود استفاده کنند، اظهار داشت: مسئولان دستگاه های اجرایی در قبال ارتقای سطح سلامت کارکنان و خانواده های شان وظیفه دارند و باید به مسئولیت های اجتماعی خویش در قبال ضرورت توسعه نشاط و شادابی در جامعه عمل کنند.

وی ادامه داد: هزینه کرد در ورزش یک نوع سرمایه گذاری است و باقیات و صالحات محسوب می شود و باید به این امر مهم توجه ویژه شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی به آثار، فواید و برکات جمعی و روحی ورزش در عرصه های فردی و اجتماعی اشاره کرد و گفت: توسعه نشاط و شادابی، سالم سازی فرد و محیط جامعه، ارتقای سطح رضایت مندی و خدمات رسانی و کاهش آسیب های اجتماعی از جمله این اثرات است.

برومند با یادآور شدن مسئولیت اجتماعی و فرهنگی دستگاه های اجرایی در قبال جامعه با توسعه و کمک به ورزش و رونق بخشی به فعالیت ها و افزایش سرانه فضاهای ورزشی، اظهار داشت: با ساماندهی ظرفیت های قانونی و آگاه سازی مسئولان در اقدام و عمل بدنبال تحقق اهداف و برنامه های عملیاتی هستیم.

وی یکی از ظرفیت های پیش روی همکاری برای کمک به دستگاه ورزش را موضوع ماده 6 و تغییر کاربری زمین های ورزشی برای حمایت از اهداف برنامه ای و افزایش منابع اعتباری کمک به هیئت های ورزشی عنوان کرد و گفت: تسهیل بخشی در روند انجام این فرآیند قانونی باید مد نظر قرار گیرد.

مهدی جعفری، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در این دیدار به کاهش اعتبارات ملی و استانی و اندک بودن تخصیص ها، هزینه های بالای پرسنلی و جاری اشاره کرد و افزود: اتمام پروژه ناتمام استخر ورزشی اداره کل راه و شهرسازی استان تاکنون نزدیک به 4 میلیارد ریال برای احداث آن هزینه شده است.

مهدی جعفری ادامه داد: همین مقدار اعتبار نیاز است تا این پروژه تکمیل و به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز