توسط خیر ورزش یار از کشورکویت:

کلنگ احداث مجموعه ورزشی زیرکوه به زمین زده می شود

۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۳:۲۵:۳۶
کد خبر: ۴۲۶۷۸۷
کلنگ احداث مجموعه ورزشی زیرکوه به زمین زده می شود
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از زدن کلنگ احداث مجموعه ورزشی شهرستان زیرکوه در عید فطر امسال خبر داد و گفت: این فضای ورزشی توسط خیر ورزش‌یار از کشور کویت ساخته و به اداره کل ورزش و جوانان اهدا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از بیرجند، حمید رضا برومند پیش از ظهر امروز در دیدار با حجت‌الاسلام سید محمد باقر عبادی نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه خدمتگزار خوب و خادم مردم بودن تابع لباس و مکان نیست، اظهار داشت: با برنامه‌ریزی راهبردی و سیاست‌های اجرایی هدفمند می‌توان استعدادهای بالقوه را شکوفا  و ورزش خراسان جنوبی را توسعه داد.

وی به پدیده‌ شگفت‌ساز ورزش تیراندازی با اسلحه بادی ایران و جهان در خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: نجمه خدمتی و برادران علیزاده که در ورزش تیراندازی و سه‌گانه کشور چهره نام‌آشنایی هستند از جوانان خراسان جنوبی هستند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش از بستر مناسبی برای توسعه و نهادینه کردن ورزش برخوردار است، افزود: تجمیع برگزاری مسابقات ورزشی با رویکرد استعدادیابی و نخبه‌پروری از خواسته‌های حوزه ورزش و جوانان است.

برومند ادامه داد: از آنجایی که آموزش و پرورش دارای استخر شنای اختصاصی در مرکز خراسان جنوبی نیست در نظر است با انعقاد تفاهم‌نامه‌ فی‌ما بین در واگذاری اماکن ورزشی ماده 88 به ویژه استخرهای شنا به آموزش و پرورش با تسهیلاتی صورت گیرد.

وی از بدنه بسیج مردمی، حوزه‌های علمیه و مساجد به عنوان بستر مناسبی برای ترویج و ساماندهی ورزشی نام برد و اظهار داشت: به همین منظور به دنبال تدوین برنامه‌های مشترک ورزشی با سازمان‌های مردم نهاد هستیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به راه‌اندازی مجمع خیران ورزش‌یار خراسان جنوبی، گفت: این مجمع با هدف جذب خیران در توسعه اماکن ورزشی و سرمایه‌گذاری پایدار از طریق ساخت مغازه‌های تجاری درآمدزا به صورت وقف در کنار فضاهای ورزشی تاسیس شده است.

برومند به عضویت بیش از 100 خیر بومی و غیر بومی خراسان جنوبی در مجمع خیران ورزش‌یار اشاره کرد و گفت: به زودی همایش بزرگ خیران ورزش‌یار و وقف‌گذار ورزشی در بیرجند برگزار می‌شود.

وی شعار توسعه ورزش استان بر محور ورزش، اقتصاد و اجتماع دانست و افزود: برای مدیریت بهتر بودجه‌های عمرانی، فرهنگی، اقتصادی و ورزشی از بهترین اساتید دانشگاه برای مشاوره استفاده می شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از زدن کلنگ احداث مجموعه ورزشی شهرستان زیرکوه در عید فطر امسال خبر داد و گفت: این فضای ورزشی توسط خیر ورزش‌یار کویتی ساخته و به اداره کل ورزش و جوانان اهدا می‌شود.

برومند به ازدواج اسلامی، آگاهانه و به موقع اشاره کرد و گفت: اداره کل ورزش و جوانان با بهره‌گیری و مشارکت خیران ورزش‌یار در صدد حمایت و ترویج ازدواج‌ها با الگوهای ایرانی و اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز