از ابتدای سال تاکنون صورت گرفت:

وقوع ۴۹ مورد دو قلوزایی در خراسان جنوبی

۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۰۰:۲۳:۳۵
کد خبر: ۴۲۷۵۷۹
وقوع ۴۹ مورد دو قلوزایی در خراسان جنوبی
مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی از وقوع 49 مورد دوقلوزایی در خراسان جنوبی از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

علی پورحسین در گفتگو با خبرنگار برنا در بیرجند با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون 16 هزار و 405 فقره کارت ملی هوشمند درخواست شده است، اظهار کرد: 11 فقره آن مربوط به کارت هوشمند ملی مفقودی بوده است.

وی از صادر شدن 3 هزار و 53 شناسنامه برای نوزادان در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: بیشترین نام ها برای گروه پسران به ترتیب ابوافضل، امیر علی و محمد طاها و در گروه دختران فاطمه، فاطمه زهرا و زهرا است.

مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی از ابتدای سال تاکنون یک هزار و 735 نفر ازدواج صورت گرفته است و افزود: از ابتدای سال تاکنون صد و 92 واقعه طلاق در ثبت احوال خراسان جنوبی ثبت شده است.

پورحسین با بیان اینکه در سه ماهه سال جاری 4 هزار و 727 واقعه ولادت در استان ثبت شده است، تصریح کرد: میزان ثبت ولادت در سه ماهه نخست سال گذشته در استان 4 هزار و 657 واقعه بوده که این آمار نشان می‎دهد میزان وقایع ولادت در استان در سه ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 1.50 درصد افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: از مجموع وقایع ولادت‌ ثبت شده در سه ماهه سال جاری در استان میزان 3 هزار و 430 فقره مربوط به مناطق شهری با افزایش 5.44 درصدی و یک‌هزار و 297 مورد مربوط به مناطق روستایی است.

مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی به نسبت جنسی ولادت در استان در سه ماهه سال جاری اشاره کرد و افزود: نسبت جنسی ولادت در این مدت در استان 105 بوده یعنی در مقابل هر 100 ولادت دختر 105 ولادت پسر وجود داشته است.

پورحسین با بیان اینکه در سه ماهه سال جاری 4 هزار و 623 مورد تک‌زایی، 49 مورد دوقلوزایی و دو مورد سه قلوزایی در سطح استان ثبت شده است، گفت: بیشترین دو قلوزایی به ترتیب مربوط به شهرستان‌های بیرجند، طبس و قاین و دو مورد سه قلوزایی تنها مربوط به بیرجند بوده است.

وی اظهار داشت: در سه ماهه سال جاری بیشترین میزان فرزندآوری در گروه سنی مادران 25 تا 29 سال، 30 تا 34 سال و 20 تا 24 سال در استان بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز