فرمانده یگان حفاطت محیط زیست خراسان جنوبی خبر داد

کشف و ضبط بیش از ۲ هزار پرنده زینتی در خراسان جنوبی

۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۴:۲۴:۴۱
کد خبر: ۴۲۸۰۷۳
کشف و ضبط بیش از ۲ هزار پرنده زینتی در خراسان جنوبی
فرمانده یگان حفاطت محیط زیست خراسان جنوبی از کشف و ضبط 2 هزار و 46 پرنده زینتی در استان خبر داد.

مسعود مستقیم در گفتگو با خبرنگار برنا در بیرجند با بیان اینکه نزدیک به 2 هزار و 46 قطعه پرنده زینتی در خراسان جنوبی کشف و ضبط شده است، اظهار داشت: این تعداد پرنده زینتی توسط یگان حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی با همکاری نیروی انتظامی کشف و ضبط شده است.

وی ادامه داد: پرندگان زینتی کشف شده شامل، یک هزار و 685  قطعه مینا، 10 قطعه کاسکو، 37 قطعه عروس هلندی، 235 قطعه طوطی، 24 قطعه کوتوله سفید، 32 قطعه قمری چینی و 23 قطعه فنچ است.

فرمانده یگان حفاطت محیط زیست خراسان جنوبی با اشاره به اینکه این پرندگان در ایست بازرسی های علی آباد بیرجند و سهل آباد نهبندان کشف شده است، گفت: وظیفه خطیر و مقدس صیانت از میراث طبیعی و حیات وحش کشور همواره با ایثار و از جان گذشتگی محیط بانان همراه بوده است و اثبات کرده اند که تا پای جان و با نثار خون خود در این راه گام برمی دارند.

مستقیم با بیان اینکه محیط بانان اجازه تخطی به طبیعت و نابودی حیات وحش را به نابودگران و سوداگران حیات وحش نمی دهند، افزود: شهادت در راه حفاظت از انفال الهی از آرزوی قلبی ما محیط بانان است و باب شهادت هیچ موقع بر روی محیط بانان بسته نیست و نخواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما