در سه ماهه نخست امسال:

۸۹۷ پروانه کسب صنفی در خراسان جنوبی صادر شده است

۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۹:۴۷:۲۴
کد خبر: ۴۲۸۲۸۲
۸۹۷ پروانه کسب صنفی در خراسان جنوبی صادر شده است
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از صادر شدن 897 پروانه کسب صنفی در سه ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از بیرجند، مهدی ماهگلی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بازار نقشی اثرگذار در رونق کسب و کار و اشتغال دارد، اظهار داشت: برآورده ساختن انتظارات مردم و مصرف کنندگان مهم ترین رسالت اصناف است.

وی با اشاره به اینکه بازار در طول تاریخ همواره یکی از ارکان اساسی و جدایی ناپذیر جامعه اسلامی بوده است، گفت: بازار به عنوان عنصری تعیین کننده به عناوین مختلف در درون جامعه در حال نقش آفرینی است و هدف دولت توانمندسازی و تقویت تشکل های خصوصی و مردم نهاد در سطح جامعه است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در سه ماهه نخست امسال در خراسان جنوبی تعداد 897 پروانه کسب صادر شده است، اظهار کرد: از این تعداد 166پروانه تولیدی 437 پروانه توزیعی و 294 پروانه خدماتی و خدمات فنی بوده است.

ماهگلی با بیان اینکه با صدور این پروانه کسب ها حدود یک هزار و 300 نفر در سطح واحدهای صنفی، مشغول کسب و کار شده اند، گفت: بیرجند با 406 پروانه و قاین با 159 پروانه بیشترین پروانه های صادر شده را دارند و شهرستان های زیرکوه و خوسف با 18 و 13پروانه کمترین پروانه های صادر شده در این مدت بوده است.

وی ادامه داد: امید است این قشر عظیم با یک برنامه ریزی و هدف گذاری مطلوب در سال جدید بتوانند سبب رونق فضای کسب و کار و تحرک و پویایی جامعه شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز