جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی خبر داد

ثبت بیش از ۳ هزار تخلف رانندگی در خراسان جنوبی

۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۰:۳۰:۴۶
کد خبر: ۴۲۸۳۴۱
ثبت بیش از ۳ هزار تخلف رانندگی در خراسان جنوبی
جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی از ثبت سه هزار و 586 فقره انواع تخلف رانندگی توسط ماموران این استان در هفته گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از بیرجند و به نقل از روابط عمومی پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی، سرهنگ علیرضا عباسی اظهار داشت: توجه نکردن به جلو 32 درصد، تجاوز از سرعت مقرر 11درصد، چهار درصد گردش به طرز غلط و همین میزان عبور از چراغ قرمز از تخلفات هفته کگذشته است.

وی ادامه داد: هفته گذشته 34 نفر در اثر تصادف درون شهری در خراسان جنوبی زخمی شدند و تصادف فوتی 100درصد و تعداد زخمی ها نسبت به مدت مشابه سال قبل در معابر درون شهری استان 24درصد نیز کاهش داشته است.

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی همچنین از ثبت 3 هزار و 586 فقره انواع تخلف رانندگی توسط ماموران در این مدت خبر داد و گفت: از این تعداد 335 مورد تخلف حادثه ساز بوده است.

عباسی تصریح کرد: در این مدت 144 دستگاه موتورسیکلت و 10دستگاه خودرو  که دارای تخلف راهنمایی و رانندگی بوده توقیف شد و 34 نفر هم به دلیل نداشتن گواهینامه رانندگی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی افزود: بیشترین تعداد زخمی های هفته قبل 15 تا 25 سال سن داشتند و بیشترین زخمی ها(60درصد) موتورسوران بودند.

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی سرعت و سبقت غیرمجاز ، عبور از چراغ قرمز و انجام حرکات مارپیچ و نمایشی را خط قرمز پلیس راهور در اجرای طرح تابستان عنوان کرد.

عباسی ادامه داد: ماموران پلیس با موارد تخلف یادشده یرخورد جدی می کنند و اگر راننده خودرویی 2 مورد تخلف حادثه ساز همزمان انجام دهد، خودرو او به مدت 72ساعت توقیف می شود.

وی همچنین از وقوع 28 فقره تصادف درون شهری هفته گذشته در این استان خبر داد و گفت: علت 36 درصد از مجموع تصادف گزارش شده رعایت نکردن حق تقدم بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز