مدیر کل ثبت احوال خراسان جنوبی خبر داد

صدور بیش از ۱۳ هزار کارت ملی هوشمند در خراسان جنوبی

۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۰:۰۳:۳۰
کد خبر: ۴۲۸۹۰۱
صدور بیش از ۱۳ هزار کارت ملی هوشمند در خراسان جنوبی
مدیر کل ثبت احوال خراسان جنوبی از صدور 13 هزار و 642 کارت ملی هوشمند در این استان خبر داد.

علی پورحسین در گفتگو با خبرنگار برنا در بیرجند با بیان این که پروژه ملی کارت هوشمند طی 3 سال آینده باید به اتمام برسد، اظهار داشت: در راستای اجرای این طرح در استان که از سال گذشته آغاز شد تاکنون 13 هزار و 642 کارت صادر شده که از این تعداد 10 هزار و 938 کارت تحویل داده شده است.

 وی ادامه داد: سهمیه درخواست کارت هوشمند ملی در خرلاسان جنوبی تا پایان سال جاری از طرف ثبت احوال کشور 150 هزار کارت تعیین شده که با توجه به تامین زیرساخت های مورد نیاز امید است صدور 120 تا 150 هزار کارت در این فاصله زمانی محقق شود.

مدیر کل ثبت احوال خراسان جنوبی از درخواست 27 هزار و 710 کارت هوشمند ملی در استان طی سه ماه اول سال جاری خبر داد و افزود: 26 ایستگاه کاری جمع آوری اطلاعات در این زمینه در خراسان جنوبی فعال است و تا اوایل مرداد ماه سال جاری 3 ایستگاه در بیرجند و تا شهریور ماه سال جاری هم 5  ایستگاه در شهرستان ها راه اندازی می شود.

پورحسین اشاره ای به  شایعاتی مبنی بر پرداخت جریمه افرادی که تاکنون اقدامی برای درخواست صدور کارت هوشمند کرد و گفت: جریمه ای در کار نیست اما اصرار بر این است تا افراد هر چه سریع تر در این زمینه اقدام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز