استاندار خراسان جنوبی:

برخوردهای سلبی در امر به معروف و نهی از منکر بی نتیجه است

۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۵:۰۸:۲۴
کد خبر: ۴۲۹۷۶۴
برخوردهای سلبی در امر به معروف و نهی از منکر بی نتیجه است
استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه باید امر به معروف و نهی از منکر را جدی بگیریم، گفت: برخوردهای سلبی در امر به معروف و نهی از منکر بی نتیجه است.

به گزارش خبرگزاری برنا از بیرجند، سید علی اکبر پرویزی ظهر امروز در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی با بیان این مطلب، اظهار داشت: رفتار مدیران و مسئولان در بخش های مختلف تاثیر بسیار زیادی بر شکل گیری رفتارهای اجتماعی دارد.

وی ادامه داد: سلامت کاری و اداری به عنوان یکی از مهم ترین معروفات و اولویت های کاری در خراسان جنوبی دنبال می شود و باید امر به معروف و نهی از منکر را در بین خود و ادارات تحت نظارت خود شروع و اجرایی نماییم.

استاندار خراسان جنوبی توجه به مردم و دخیل کردن توده جامعه در تصمیم گیری های فرهنگی را بسیار مهم دانست و گفت: تجربه ۳۷ سال عمر با برکت انقلاب اسلامی نشان می دهد هرجا که مردم وارد عرصه شده و از آنان به عنوان یک اصل مهم مشارکت عمومی بکار گرفته شده، توفیقات مد نظر نیز حاصل شده است.

پرویزی با بیان اینکه برخوردهای قهری و رفتارهای سلبی اثر خود را از دست داده است، گفت: مسئولان و متولیان امر باید با شناسایی آسیب های اجتماعی و احصاء راهکارهای مقابله با آن مبتنی بر بکارگیری روش های نوین و علمی در راستای حل مشکلات و معضلات در این زمینه تلاش کنند و اولین قدم رفع مشکلات اداری و کار و خدمت صادقانه به مردم است.

وی با اشاره به اینکه دشمن همواره در پی ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی است، افزود: از بدو پیروزی انقلاب تاکنون دشمن تلاش کرده با بکارگیری روش های مختلف مردم را نسبت به نظام و انقلاب مایوس کرده و آنها را نسبت به مسئولان بدبین کند.

استاندار خراسان جنوبی تاثیر پذیری مردم از مسئولان را بسیار عمیق و مهم برشمرد و گفت: در صورت اصلاح رفتار و عملکرد مسئولان و توجه آنان به اخلاق اسلامی و پایبندی آنان به اصول اخلاقی، اسلامی مردم و کارکنان زیرمجموعه آنان نیز در این زمینه تلاش خواهند کرد.

پرویزی ادامه داد: ما نمی توانیم دانش فنی و ابزارهای نوین را نادیده بگیریم لذا در صورت استفاده نادرست از تکنولوژی های نوین ارتباطی، این تجهیزات نه تنها گرهی از مشکلات اجتماعی باز نخواهد کرد بلکه به معضلی اجتماعی و در نهایت امنیتی مبدل می شود.

وی آگاه سازی مردم و خانواده ها را از جمله وظایف مهم دستگاه های فرهنگی دانست و گفت: آموزش و پرورش، صداوسیما، دانشگاه ها و سایر دستگاه های فرهنگی در این زمینه نقش مهمی بر عهده دارند و می توانند ضمن هشدار به خانواده ها نسبت به آگاه سازی آنان از خطرات و مخاطران تجهیزات ارتباطی جدید گام های جدی تری بردارند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز